جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۵۴ ق.ظ

مداحی ای عزیز دل مصطفی من فدای شما حاج محمود کریمی

دانلود مداحی ای عزیز دل مصطفی من فدای شما می کشی شیعه رو از غمت یا امام رضا با صدای حاج محمود کریمی

مداحی شهادت امام رضا علیه السلام

 

دانلود صوت مداحی ای عزیز دل مصطفی من فدای شما

دانلود

 

متن نوحه ای عزیز دل مصطفی من فدای شما

ای عزیز دل مصطفی من فدای شما

می کشی شیعه رو از غمت یا امام رضا

شد دلت پاره پاره دیده هات پر ستاره

من بمیرم آقا جون گریه هات گریه داره

خون بروی لبت ناله هات بی صدا

رو لبات زمزمه ای جوادم بیا

الدخیل یا رضا

****

تشنه ام روی خاک حجره دست و پا میزنم

در غریبی خود مادرم را صدا میزنم

جان ز تن رفته دیگر چشم من مانده بر در

چشم براه جوادم در نفس های آخر

خون شده دیده ها میزنم دست و پا

روضه ی آخرم روضه ی کربلا

یا حسین کربلا

****

در نظر دارم از کربلا روضه ی خیمه گاه

از حرم میرود عمه ام جانب قتلگاه

جد من بین دشمن پیروهن رفته از تن

فاطمه دارد آن دم راس او روی دامن

عمه ام دست خود میزند روی سر

پیش چشمش حسین میزند بال و پر

یا حسین یا حسین

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين