سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۴ ق.ظ

مداحی البلاء للولاء کل ارض کربلا با صدای سیدرضا نریمانی

دانلود صوت مداحی استودیویی البلاء للولاء کل ارض کربلا با صدای سید رضا نریمانی ویژه پیاده روی اربعین

نماهنگ لبیک با نوای سیدرضا نریمانی

 

 

 

متن نوحه البلاء للولاء کل ارض کربلا

البلاء للولاء کل ارض کربلا
هر که گشته مبتلا بر غم خون خدا
کل ارض کربلا

روز دهم همیشه در جریان است
راه حسین مسیر بی پایان است

تنها کسی پای حسین میماند
که مرد این میدان است

اگر پای کاری بسم الله
اگر وفاداری بسم الله

به دوش علم داری بسم الله
بگو لبیک یا اباعبدالله

البلاء للولاء میخرم بر جان بلا
پای شاه سر جدا

میکنم سر را فدا
میخرم بر جان بلا

در خون من ریشه دوانده غیرت
جان میدهم پای امامم راحت

ذکر لب من همه وقتیم باشد
هیهات من الذله

شبیه اصحاب ثارالله
منم فدایی آل الله

موقع جان دادن هم والله
به لب دارم یا اباعبدالله

لبیک یا اباعبدالله

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين