سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۲۱ ق.ظ

مداحی عشق بخشنده من حسین با صدای حاج امیر کرمانشاهی

دانلود صوت مداحی مردم که نمیدونن حالم چرا خرابه با صدای حاج امیر کرمانشاهی برای جاماندگان از پیاده روی اربعین

نماهنگ عشق بخشنده من حسین امیر کرمانشاهی ویژه ایام اربعین حسینی

 

 

 

متن نوحه عشق بخشنده من

اینجایی که من هستم تاریکیه میدونم
من به نور میرسم اگه تو کمکم کنی میتونم
خودمو به حرم میرسونم

دنیا رو برا خودم جهنم کردم
بیا پادرمیونی کن میخواهم برگردم
تو خودت گفته بودی که شفا تو روضه ست
بیا ببین برات چقدر مریض آوردم

تو سرت شلوغه میدونم
منو راه دادی ممنونم
بگو نشمرن گناهامو
حالا که خودم پشیمونم

با گذشتی و صبور حسین حسین
با منی تا دم گور حسین حسین

مردم که نمیدونن حالم چرا خرابه
عاشق نشی نمیدونی چرا دقیقه ها عذابه
چی میشه که آدم نمیخوابه

بی خواب میشی وقتی از حرم دور باشی
امیدیم به رفتنت نداشته باشی
یه نشونه ای حرفی یه پیامی چیزی
رفیق اصن شده این همه وقت تنها شی؟

یه محل به ما بذار امشب
من که این همه دوست دارم
بیشتر از هرکسی میدونی
این روزا چقدر گرفتارم دوست دارم

عشق بخشنده من حسین حسین
حال و آینده من حسین حسین

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين