سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۴۷ ق.ظ

مداحی من دور از کربلا زندگیم میگیره نور از کربلا با صدای محمد اسداللهی

دانلود صوت مداحی استودیویی من دور از کربلا زندگیم میگیره نور از کربلا با صدای کربلایی محمد اسداللهی ویژه پیاده روی اربعین

نماهنگ مهمونم کربلا با نوای کربلایی محمد اسداللهی

 

 

 

متن نوحه من دور از کربلا

من دور از کربلا زندگیم میگیره نور از کربلا
پای رفتن از من شور از کربلا من دور از کربلا

سامونم کربلا یه سفر واجب شه اونم کربلا
اربعین من هم مهمونم کربلا سامونم کربلا

سفر اولم یادم اومد و کربلا بارون میزد و کربلا 

بارونه کربلا مادرت میشه مهمون کربلا
شب جمعه روضه خونه کربلا بارونه کربلا

آه شیش گوشه حرم گریه میکنم توی آغوش حرم
نذر زینب مشکی میپوشه حرم بارونه کربلا

سر پیراهنت پیرم کردن از زندگی سیرم کردن

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين