سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۰۴ ق.ظ

مداحی حرفای نگفتمو اومدم اینجا بگم اومدم که دردمو به امام رضا بگم سید مجید بنی فاطمه

دانلود صوت مداحی استودیویی حرفای نگفتمو اومدم اینجا بگم اومدم که دردمو به امام رضا بگم با صدای سید مجید بنی فاطمه برای امام رضا (ع)

نوحه زیبای آقا جون سر از من و سروری از تو از سید مجید بنی فاطمه برای شهادت امام رضا علیه السلام

 

دانلود نوحه حرفای نگفتمو اومدم اینجا بگم مجید بنی فاطمه

حرفای نگفتمو اومدم اینجا بگم

اومدم که دردمو به امام رضا بگم

یا امام رضا مدد یا امام رضا مدد

 

 

متن نوحه حرفای نگفتمو اومدم اینجا بگم

آقا جون سر از من و سروری از تو

آقا جون اشاره از تو و سر از من

برای آقا شدن کی بهتر از تو

برای فدا شدن کی بهتر از من

یادم بی صدا اشک میریخت و می گفت

مادرم توی لالاییاش همیشه

که الهی فدای امام رضا شی

که برات هیچ کی امام رضا نمیشه

حرفای نگفتمو اومدم اینجا بگم

اومدم که دردمو به امام رضا بگم

یا امام رضا مدد یا امام رضا مدد

مگه هیچ غصه و هیچ غمی میمونه

تو دل کسی که عاشق تو باشه

آقا جون برای اون که تو رو داره

مگه دردی میمونه بخواد دوا شه

روزی چند وعده دلم واست میلرزه

با طنین صدای نقاره خونه

دلمون ببین که با هر ضربانش

میخونه هر چی رضا بخواد همونه

بخواد محاله تو کسی رو جواب کنی

به خدا آرزوم اینه منو انتخاب کنی

حرفای نگفتمو اومدم اینجا بگم

اومدم که دردمو به امام رضا بگم

یا امام رضا مدد یا امام رضا مدد

یا امام رضا تمام سینه ما

شده ملک تحت حاکمیت تو

تو شناسنامه ایرانی نوشته

که تو سلطانی و ما رعیت تو

این منم که مثل تو کسی ندارم

در خونه تو مثل من زیاده

میدونی که دردایی  تو زندگیمه

که دواش رد شدن از باب الجواده

جای دیگه سفره دل من پهن نمیشه

واسه من حتی بهشت مثل صحنت نمیشه

حرفای نگفتمو اومدم اینجا بگم

اومدم که دردمو به امام رضا بگم

یا امام رضا مدد یا امام رضا مدد

تویی اون شأن عزیز حصن توحید

تو همون علی تو شهادتینی

طبق اون روایتی که گفته ریاد

بانی گریه و رضه بر حسینی

یه محرم سر سفره تو بودم

دلمو شبیه گنبدت طلا کن

یا امام رضا بیا جون جوادت

منو زائر شهید کربلا کن

روبروی گنبدم رو لبم شهادتین

روزیمو زیاد بکن تا بگم حسین حسین

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين