سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۵ ق.ظ

مداحی بچگیامو یادمه با غم تو به سر شده با صدای سیدرضا نریمانی

دانلود صوت مداحی بچگیامو یادمه با غم تو به سر شده با صدای سید رضا نریمانی 

نماهنگ نجات اهل عالم سیدرضا نریمانی

 

 

 

متن نوحه بچگیامو یادمه

بچگی هامو یادمه با غم تو به سر شده

اون پسر کوچیک حالا بزرگ شده پدر شده

هی یادش بخیر چه ذوقی میکردم با پیرهن سیاه

هی یادش بخیر یه تکیه میشد پاتوق محرما

هی یادش بخیر صفا داشت چقدر گریه های بی ریا

هنوزم که هنوزه برات کم نمیذارم

هنوزم که هنوزه واست ابر بهارم

هنوزم که هنوزه خیلی دوست دارم

امام حسین من خیلی دوست دارم

مادر من محرما زنجیر و سنج بهم میداد

بهم میگفت گلم چقد پیرن سیاه بهت میاد

هی یادش بخیر رو دوش بابام سینه میزدم برات

هی یادش به خیر بهم شال میدادن تو مجلس عزا

هی یادش بخیر دلم لک زده واسه ی شلوغیات

هنوزم که هنوزه همه دور تو هستیم

هنوزم که هنوزه پای روضه نشستیم

هنوزم که هنوزه خیلی دوسِت دارم

امام حسین من خیلی دوسِت دارم

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين