سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۴۱ ق.ظ

مداحی انا من حسین وطنم کرب و بلا محمدحسین پویانفر

دانلود صوت مداحی استودیویی انا من حسین وطنم کرب و بلا با صدای محمد حسین پویانفر ویژه پیاده روی اربعین حسینی

نماهنگ انا من حسین با نوای محمدحسین پویانفر

 

 

 

متن نوحه انا من حسین

انا من حسین وطنم کرببلا
انا من حسین به سیاهی عزا
انا من حسین من حسینی ام قسم به امام رضا

هرچه خدا صلی علی کربلا کربلا کربلا
وعده باب رجا کربلا کربلا کربلا

با تو بودن اجدادم
با تو هستن اولادم
قبل اسمم اسمت رو مادرم داده یادم

یا حسین یابن الزهرا

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين