سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۲۸ ق.ظ

دانلود مداحی های حاج میثم مطیعی برای پیاده روی اربعین و جاماندگان از پیاده روی اربعین

دانلود مجموعه کامل مداحی های حاج میثم مطیعی برای پیاده روی اربعین و جاماندگان از پیاده روی اربعین

بسته کامل مداحی و نوحه خوانی میثم مطیعی ویژه ایام اربعین و پیاده روی اربعین حسینی

 

قرائت زیارت اربعین

دانلود

چشماتو ببند همسفر، دلت و ببر کربلا (زمینه)

دانلود

منم میام با پدر مادرم (زمینه نوجوانان)

دانلود

هر جا برم دلم، پر میزنه به کربلا (زمینه)

دانلود

اللهم عجل لولیک الفرج (زمینه)

دانلود

 

مُنتظرٌ لأمرکم یا حسین (شور)

دانلود

ما اربعین نرفته‌ها گناه داریم (زمزمه اربعین)

دانلود

مرور خاطرات (زمینه اربعین)

دانلود

جای ما خالی... (زمینه اربعین)

دانلود

جامونده ها بیایید... (روضه و مقتل)

دانلود

امسال دوریم از تو... (روضه)

دانلود

خبر داری که عاشقت خونه‌نشین شد؟ (زمینه اربعین)

دانلود

دعوتم میکنی، من هنوزم دلم روشنه (شور)

دانلود

ما اربعین نرفته‌ها گناه داریم (زمزمه اربعین)

دانلود

مرا دریاب ای رحمت عام عشق (واحد)

دانلود

به هر موکب نمک‌گیر امام مجتبی هستیم (واحد)

دانلود

دعوتم میکنی، من هنوزم دلم روشنه (شور)

دانلود

خبر داری که عاشقت خونه‌نشین شد؟ (زمینه اربعین)

دانلود

چه ساده، منو راهی کربلات کردی (واحد)

دانلود

من کجا تو کجا، من کجا کربلا (زمینه)

دانلود

آه، از چهل شب غربت... (واحد)

دانلود

حسین را صدا کنید (واحد)

دانلود

مگیر از زائرانت لحظه‌ای فیض زیارت را (نجوا با امام حسین)

دانلود

بوی تربت حسین... (دکلمه و حرف دل)

دانلود

خبر داری که عاشقت خونه‌نشین شد؟! (زمینه)

دانلود

ای آقا عمود چندمی؟ (زمینه)

دانلود

ما اربعین نرفته‌ها گناه داریم (زمزمه)

دانلود

زوروا عنّا فی الاربعین... (زمینه عربی)

دانلود

هل کربلاءُ أصبَحَت أرضَ البقیعِ (دکلمه)

دانلود

من نیمه جان مسافر از ره رسیده‌ام (روضه)

دانلود

تشکر از خادمان موکب‌های اربعین (نوحه)

دانلود

اگه توام مسافری، قدم قدم با من بخون (زمینه)

دانلود

مُنْتَظِرٌ لِأَمْرِکُم یا حسین (شور اربعین)

دانلود

صدای کرب و بلای حسین می آید (واحد)

دانلود

سَمِعْتُ عَنِ الْحَسَنِ الْعَسْکَری... (زمزمه اربعین)

دانلود

رسیدیم، نگاه کن... (زمینه اربعین)

دانلود

با رزق حلالم، با اهل و عیالم، بار سفرم بستم (زمینه اربعینی)

دانلود

قرائت زیارت اربعین

دانلود

سلام به اباعبدالله الحسین (علیه السلام)

دانلود

ای آقا، عمود چندمی؟ (زمینه اربعینی)

دانلود

حرم الله حرم تو (زمینه اربعینی)

دانلود

شاید الان به زائرای تشنه آب میدی... (زمینه اربعینی)

دانلود

من و اربعین کربلایت، مگر می ‌شود باور من؟ (واحد)

دانلود

همه ستونای تو جاده‌ی اربعین میگه: هلابیکم (زمینه)

دانلود

کاش بمونیم تاظهور، ما زائرای اربعین (مداحی فارسی و عربی)

دانلود

دل من به یاد تو چله نشینه، یکی از پیاده های اربعینه (زمینه)

دانلود

پیاده، در این جاده قدم زدن چه زیباست (واحد فارسی و عربی)

دانلود

که هرسال، زمان اربعین قیامت اینجاست (واحد)

دانلود

سرخی هر غروب... (زمزمه)

دانلود

یا اِمامَ العصرِ مَشّایه (زمینه عربی)

دانلود

چه ساده، منو راهی کربلات کردی (واحد)

دانلود

ای صبا، ای پیک دور افتادگان... (شور)

دانلود

بیا دلم راهی بشیم این اربعین تا قتلگاه (زمزمه)

دانلود

کربلا هرکس نرفته از حسن خواهش کند (نوا)

دانلود

از پنجره فولاد گرفتم، بازم برات کربلامو (زمزمه)

دانلود

می روم کربلا خدا را شکر (روضه اربعینی)

دانلود

به هم رسانده خدا، عراق و ایران را (شعر وحدت ایران و عراق)

دانلود

حُبُّ الحُسَینِ یَجمَعُنا (شعری عربی برای وحدت ایران و عراق)

دانلود

ایشالله برسی کربلا...

دانلود

یه اربعین واسه تو می میرم (زمینه)

دانلود

اسم تو دلم رو برده (شور)

دانلود

یا سیدَ السّادات، آتیکَ بالحُبِّ لو تتعبُ الاقدام، امشی على قلبی (دکلمه)

دانلود

فی الأربعینیَّه، نأتیک عُشاقا... (مداحی عربی ویژه اربعین)

دانلود

هر چه که موکب زدیم از برکات رضاست (واحد)

دانلود

آخرین زیارت اربعین من نباشه... (روضه)

دانلود

من هم‌قدم قافله خواهم آمد (روضه)

دانلود

مداحی عربی و فارسی: نوجوانان و اربعین حسینی

دانلود

دعوتم می کنی، من هنوزم دلم روشنه (شور)

دانلود

یا حسین یا حسین، من کجا لیاقت اقامه عزای تو؟ (دم پایانی)

دانلود

اربعین شد و هوایی ام (زمینه)

دانلود

عراقُ الجودِ و العطاء (تشکر از مهمان نوازی مردم عراق در اربعین)

دانلود

باز اربعین شد و دلم پر می‌زنه (مداحی فارسی و عربی)

دانلود

کربلا کربلا ما داریم میاییم (مداحی فارسی و عربی ویژه اربعین)

دانلود

حاجتِ هرشبم، اربعین کربلا بودنه (شور)

دانلود

مداحی فارسی و عربی با موضوع " زنان و اربعین "

دانلود

موکبای آشنا و ... نذریای بی ریا (زمینه)

دانلود

اقتربت ایام الزیاره (مداحی اربعین به لهجه عراقی)

دانلود

یحیی یوم الاربعین (دکلمه)

دانلود

موکب به موکب، می‌رسیم از راه (زمینه)

دانلود

چهل مقام و چهل منزل آستانۀ کیست؟ (نجوا)

دانلود

صحرا به صحرا، کو به کو، داریم نم نم می رویم (روضه)

دانلود

بهشتمو هیئتت می‌دونم (شور)

دانلود

امید ماست همین اربعین و حرم (زمینه)

دانلود

پای پیاده، هم پای جاده، ره می سپارم به عزم زیارت

دانلود

مداحی فارسی از زبان خادمان مواکب حسینی در اربعین

دانلود

مداحی عربی از زبان خادمان مواکب حسینی در اربعین

دانلود

مداحی تشکر زائران از خدام موکب های پذیرایی زیارت اربعین

دانلود

مداحی فارسی و عربی از زبان جاماندگان زیارت اربعین

دانلود

به هر موکب نمک گیر امام مجتبی هستیم (فارسی - عربی)

دانلود

هرجا که می رم حرف حرمه (مداحی فارسی - عربی ویژه اربعین)

دانلود

در این صحرا فَاخْلَعْ نَعْلَیْک (مداحی عربی و فارسی ویژه اربعین)

دانلود

اربعینک یبوالسجاد (مداحی اربعین به لهجه «خلیجی - عراقی»)

دانلود

نَسعی إلیکَ... حُزناً علیکَ... بالأربعین (دکلمه)

دانلود

زَحفاً إلیک بالأربعین (مداحی عربی و فارسی ویژه اربعین)

دانلود

لبَّیک یا حسین

دانلود

قَضَیْتَ ظَمآناً، بَقیِتَ عُریاناً (مداحی عربی - فارسی)

دانلود

کنار قدم های جابر، سوی نینوا رهسپاریم (واحد فارسی و عربی)

دانلود

رُغْمَ أنْفِک یا تَکْفیری إنَّ الحُسَیْنَ یَبْقى (مداحی فارسی و عربی)

دانلود

للقُدسِ نحن قادمونْ ... (مداحی حماسی عربی)

دانلود

کلُّ زمانٍ جدیدْ، فیهِ یزیدٌ جدیدْ (مداحی حماسی فارسی و عربی)

دانلود

یا سیّدی خُذنی (مداحی فارسی و عربی)

دانلود

ألا یا حجَّ الحنینِ (دکلمه)

دانلود

کربلا شعلة لیس تطفی (مداحی فارسی و عربی)

دانلود

الضحایا تُحاکِی الضحایا (دکلمه)

دانلود

الاربعین موعدی (مداحی فارسی و عربی)

دانلود

در اربعین دیدار ما ... (دکلمه)

دانلود

در اربعین دیدار ما ... (دکلمه + نوا)

دانلود

مداحی فارسی و عربی علیه داعش

دانلود

کنار قدم های جابر، سوی نینوا رهسپاریم (فارسی و عربی)

دانلود

کربلا ای خاک اندوه و بلا (مداحی فارسی و عربی)

دانلود

این اربعین به لطف خدا کربلائی ام (روضه)

دانلود

رسیدن جابر بن عبدالله انصاری به کربلا (روضه)

 

18.99 MB

 

دانلود

رسیدن قافله به کربلا (روضه)

دانلود

رسید قافله ای از غم سفر لبریز (روضه)

دانلود

سه غم اومد به جونم هر سه یکبار (روضه)

دانلود

ای غمت معجزه گر، ای حرمت معجزه گاه (روضه)

دانلود

کربلا در فراقت مبتلایم (روضه)

دانلود

با تو چهل شب را سحر کردم (روضه)

دانلود

دیگر چه طاقت است مرا؟ اربعین رسید (روضه)

دانلود

چهل منزل زیارت کرده ام ماه جمالت را (روضه)

دانلود

بازم من و این جاده ها، بازم نوای نینوا (زمینه)

دانلود

زائر ز خود برون آی وقت سفر رسیده ... (زمینه)

دانلود

ای به خون خفته سالار زینب (زمینه)

دانلود

بود اربعین روز اشک و عزا (زمینه)

دانلود

دل سینه زن را چهل شب، به پابوس یاد تو بردیم (واحد)

دانلود

دنیا برای اهلش، ما و غم تو مولا (واحد)

دانلود

عشق است کربلای تو لبیک یا حسین (واحد)

دانلود

در دل مانده رؤیایت، بر لب نام زیبایت،‌ اربابم حسین جان (واحد)

دانلود

عشقت مرا دوباره از این جاده می برد (واحد)

دانلود

بازم اربعین کربلایی ها، پیاده میان از دل صحرا (واحد)

دانلود

آنچه از من خواستی با کاروان آورده ‏ام (واحد)

دانلود

میان این کاروان اما، جای رقیه خالی (واحد)

دانلود

تن پرستاره خداحافظ (واحد)

دانلود

در رسیدن کاروان آل الله به کربلا (نجوا)

دانلود

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين