سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۳۲ ق.ظ

مداحی آمدم امشب حرم با پدر و مادرم با صدای سیدمجید بنی فاطمه

دانلود صوت مداحی آمدم امشب حرم با پدر و مادرم مثل دو نقاره صحنت شدم این دو نگاه ترم با صدای سید مجید بنی فاطمه برای شهادت امام رضا (ع)

 

 

دانلود نوحه آمدم امشب حرم با پدر و مادرم بنی فاطمه

دانلود

مداحی شهادت امام رضا علیه السلام

 

متن مداحی آمدم امشب حرم با پدر و مادرم

آمدم امشب حرم با پدر و مادرم

مثل دو نقاره صحنت شدم

این دو نگاه ترم

از دم باب الجواد تا دم ایوون طلا

اسم تو را میبرم

سایه لطفت به سرم مستدام

ای حرمت بر همه درد و غمم التیام

باز شده راه ضریح تو در این ازدحام

آه به جای همه جامانده ها

از تو جدا مانده ها

دست به روی سینه به سمت ضریح

شاه سلام علیک

سمت شما آمد گم نکنم راه را

طی کنم این سیر الی الله

در حرمت سر کنم این دم کوتاه را

مرد جوانی وسط همهمه ها دم گرفت

آمدم ای شاه پناهم بده

خط امانی ز گناهم بده

سلام آقا رضا جانم امیدم یا رضا جانم

نمیذاری منو تنها رضا جانم رضا جانم

تویی که ضامنم هستی دلم رو به حرم بستی

محاله خالی از اینجا بره دستی رضا جانم

جان رضا حضرت سلطان رضا

ای قسم مردم ایران رضا

معنی کرم و بخشش و احسان رضا

شاه خراسان رضا یار غریبان رضا

آه دل شعله ورت سوخته

گوشه آن حجره پرت سوخته

آن نفس مختصرت سوخته

آه چه آمد سرت آه تمام جگرت سوخته

قلب دو عالم بر این رخت سیاه پسرت سوخته

ناله زدی هر نفس، آه جوادم بیا

آمد و از خاک سرت را گرفت

غربت چشمان ترت را گرفت

اشک روان از نظرت را گرفت

شکر خدا لحظه آخر پسرت دور و برت را گرفت

دوباره جاریه اشکام

دلم شد خونه غمهام

غریب آقام غریب آقا غریب اقا

توونت رفت و افتادی

نه غوغایی نه فریادی

غریبونه رو خاک حجره جون دادی

غریب آقا غریب آقا غریب آقا

از سر لطف شما سینه ما کربلاست

وسط این گریه برای حسین

دست امام رضاست

روضه دوباره بپاست

روضه شاه غریب

مرثیه خوان شاه خراسان شده

لحظه غارت شد و پیرهن و شال رفت

خواهرش از حال رفت

آه که مابین دو تا نهر آب

جد غریبم حسین با لب خشکیده به گودال رفت

چشم کسی در پی انگشتر و چشم کسی در پی خلخال رفت

نای کمک خواستنش رفته بود پاره به پاره بدنش رفته بود

حرف سر بوریاست آه که حتی کفنش رفته بود

بشکند آن پا که دم آخری روی تنش رفته بود

خدا ای کاش بمیرم من برا زخماش بمیرم من

برای خشکی لبهاش بمیرم من

جلوش آب خنک خوردن

سر آوردن آقام چی آوردن

که انگشتو برا انگشترش بردن

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين