سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۶ ق.ظ

مداحی دیگه خستم از این روزای تکراری با صدای حاج مهدی رسولی

دانلود صوتی مداحی دیگه خستم از این روزای تکراری از این خواب تو بیداری با صدای حاج مهدی رسولی + فیلم مداحی + متن مداحی

قرار ما حسینه بهار ما حسینه شما تنهایید اما کنار ما حسینه

 

 

 

متن نوحه دیگه خستم از این روزای تکراری

دیگه خستم از این روزای تکراری از این خواب تو بیداری

از این دردای اجباری از استفهام انکاری

به ما گفتن قفس دلبازه و پرواز دلگیره دروغ گفتن

به ما گفتن که هر کس اهل دنیا نیست میمیره دروغ گفتن

به‌ ما گفتن که آزاده کسی که اینجا پا گیره دروغ گفتن

دلم پرواز می خواد دلم پرواز میخواد دلم همراز می خواد

زمین پایان من نیست دلم آغاز می خواد

دلم پرواز میخواد دلم هم راز میخواد
زمین پایان من نیست دلم آغاز میخواد

شما امروزتون نیرنگ و ننگ و جنگ و آشوبه ولی ما حالمون خوبه
شما با عشق میجنگید ولی این جنگ مغلوبه

میگید اینجا خدایی نیست ما فرزند دنیاییم دروغ میگید
میگید اونجایی هرگز نیست ما دربند اینجاییم دروغ میگید
میگید‌ انگار میون غصه ها تنهای تنهایید دروغ میگید

قرار ما حسینه بهار ما حسینه

قرار ما حسینه بهار ما حسینه شما تنهایید اما کنار ما حسینه
بهار ما حسینه قرار ما حسینه شما تنهایید اما کنار ما حسینه

دلم پرواز میخواد دلم همراز میخواد
دلم پرواز میخواد دلم هم راز میخواد
زمین پایان من نیست دلم آغاز میخواد

قرار ما حسینه بهار ما حسینه شما تنهایید اما کنار ما حسینه

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين