سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۰ ق.ظ

مداحی من خاک محضرتم نوکرتم یه عمره دلدادم جواد مقدم برای شهادت امام رضا

دانلود صوت مداحی من خاک محضرتم نوکرتم یه عمره دل دادم با صدای کربلایی جواد مقدم برای شهادت امام رضا (ع)

 

 

مداحی جواد مقدم برای شهادت حضرت امام رضا علیه السلام

 

متن نوحه من خاک محضرتم نوکرتم

من خاک محضرتم نوکرتم یه عمره دلدادم

لحظه ی آخر من یاور من برس به فریادم

مست گوهرشاد تواَم ، از ازل آباد تواَم

تو هوادار منی و من پُر از فریاد تواَم

غلامتم آقا تو شاه و سلطانی

گره گشایی و مَه خراسانی

رضا رضا جانم ، رضا رضا جانم

میگردم دور ضریح تا که شبیه زائرت باشم

کاش میشد از کرمت تو حرمت یه گوشه ای جاشم

صد فرشته با خدمه ، پاسبان این حرمه

پرچم رو گنبد تو سایه ی روی سرمه

دخیل جان بستم به پنجره فولاد

زیارت مخصوص دلم حرم میخواد

رضا رضا جانم ، رضا رضا جانم

شوق دیدار حرم زد به سرم دلم برات تنگه

کاش مهمون تو بشم با تو خوشم مگه دلم سنگه

ای حریمت عرش برین ، قبله گاه اهل یقین

صحن و ایوونت به خدا شد بهشت روی زمین

ببین که چشمامون شد از جدایی خیس

یه کربلا آقا برا دلم بنویس

رضا رضا جانم ، رضا رضا جانم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين