سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۳۹ ق.ظ

مداحی هر جا برم دلم پر میزنه به کربلا با صدای حاج میثم مطیعی

دانلود صوت مداحی هر جا برم دلم پر میزنه به کربلا هر اربعین دلم سر میزنه به کربلا با صدای حاج میثم مطیعی ویژه پیاده روی اربعین

 

 

 

متن نوحه هر جا برم دلم پر میزنه به کربلا

هر جا برم دلم پر میزنه به کربلا
هر اربعین دلم سر میزنه به کربلا

دل اگه دل باشه شعله‌ی ماتم کربلاس
دل اگه دل باشه سرخی پرچم کربلاس

هر جا برم دلم پر میزنه به کربلا
هر اربعین دلم سر میزنه به کربلا

جایی که عشقو به چشم خودم دیدم اینجاس
جایی که راز رسیدنو فهمیدم اینجاس

دل منم ریخت، پای ضریحت
جایی که عطر شهادتو بوسیدم اینجاس

هر جا برم دلم پر میزنه به کربلا
هر اربعین دلم سر میزنه به کربلا

با گریه، الوداع میخونم
دل میگه، من اینجا میمونم

هر جا برم دلم پر میزنه به کربلا
هر اربعین دلم سر میزنه به کربلا

شاعر: محمدمهدی سیار
نغمه پرداز: سیدمهدی سرخان و مصطفی منتظری

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين