سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۴۵ ق.ظ

مداحی دیگه هیچی حالمو خوب نمیکنه الا حرم سیدرضا نریمانی

دانلود صوت مداحی دیگه هیچی حالمو خوب نمیکنه الا حرم با صدای سید رضا نریمانی ویژه پیاده روی اربعین و جاماندگان از اربعین و پیاده روی اربعین حسینی

 

 

متن نوحه دیگه هیچی حالمو خوب نمیکنه الا حرم

دیگه هیچی حالمو خوب نمیکنه الا حرم
چقدر التماس کنم و بهت بگم آقا حرم

به خاطر ابالفضل ببر ما ها رو حرم برادر ابالفضل
به خاطر علمدار بیا و رو دلای ما داغ حرم رو نگذار

ببین آشفته ام من از آقاییت خیلی جا ها گفتم
ببین غم دارم تو قاب چشمام یه حرم کم دارم

اباعبدالله عزیزم عزیزم عزیزم ...

به خدا که چاره دردای منه یه یا حسین
توی دنیا دل ندادم به هیچکسی الا حسین

وقتی که بی قرارم
به جز پناه روضه هاش آخه کجا رو دارم
گدا رو میپذیره
خدا امام حسین رو از ما نوکرا نگیره

عزیز عالم من بیچاره با تو خوبه حالم
گداتو دریاب تو این وانفسا بغلم کن ارباب

اباعبدالله عزیزم عزیزم عزیزم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين