سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۴۶ ق.ظ

مداحی میخورم غم روضه تو با صدای سید رضا نریمانی

دانلود صوت مداحی استودیویی میخورم غم روضه تو عشق پرچم روضه تو با صدای کربلایی سید رضا نریمانی

نماهنگ غم روضه با نوای سیدرضا نریمانی

 

 

 

متن نوحه میخورم غم روضه تو

میخورم غم روضه تو
عشق پرچم روضه تو

دوست دارم خدایی آقا
بیشتر از همه روضه تو

بهت قول میدم تو این سختیا
نمیشم ازت تا ابد من جدا

تو هم ساعتی که همسایه ها
میگیرن زیر تابوتم رو بیا

وقتی که بندای کفنو میبندن
ساعتی که راه دهنو میبندن

تو بیا کنارم و بهم بگو
لا تخف لا تحزن

نوکریت برام عزته
خونه دلم هیئته

بهترین شب زندگیم
یا حسین شب روضه ته

توی روضه و تو تاریکی ها
شده گریه واسه تو کارم آقا

تو هم قول بده به این نوکرت
تو تاریکی قبرم آقا بیا

ساعتی که تو قبر هی تکونم میدن
وقتی که تلقین رو واسه من میخونن

توی گوش من فقط یه بار بگو
لا تخف لا تحزن

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين