سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۱۹ ق.ظ

نماهنگ دلم شکسته با صدای سجاد محمدی

دانلود صوت مداحی استودیویی دلم شکسته با صدای کربلایی سجاد محمدی ویژه جاماندگان از پیاده روی اربعین حسینی

نماهنگ دلم شکسته با نوای سجاد محمدی

 

 

متن نوحه دلم شکسته

جامو به هیچکسی نده
برای عاشقت بده
دلم برای دیدن تو لک زده

بدم ولی به روم نیار
بازم باهام قرار بذار
بدون تو دنیا رو من میخواهم چی کار

دل شکسته دارم میخری یا نه
بگو منو پیش خودت میبری یا نه
رفیقام هی میگن حرم به یادت هستیم
ازم میپرسن که الآن بهتری یا نه

دلم شکسته
کجا برم با این دل مریض و خسته
دلم شکسته دلم شکسته

منو بغل کن
بیا و کام تلخمو خودت عسل کن
منو بغل کن منو بغل کن

حسین

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين