سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۵:۱۵ ق.ظ

مداحی زائرای اربعین عاشقای کربلا سید رضا نریمانی

دانلود صوت کامل مداحی زائرای اربعین عاشقای کربلا با صدای سیدرضا نریمانی برای پیاده روی اربعین همراه با پخش آنلاین و متن نوحه و کلیپ تصویری مداحی

 

 

 

متن نوحه زائرای اربعین عاشقای کربلا

زائرای اربعین عاشقای کربلا

حالا که نشد تو اربعینت پدرم باشی

خدا رو قسم میدم به پای پر آبله ام

که وابشه راه آقا بازم تو حرم باشیم

حالا حسرت به دل به یاده کربلا به یاد من باشید

زائرها و دل شکسته هاو جامونده ها به یاد من باشید

اربعینی بشید و امسال هرکجا به یاد من باشید

توی کوچه خیابونا خونه ها به یاد من باشید

به یاد من که قسمتم که نشد به کربلا برم

به یاد من هر اربعین نیابتم برید حرم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين