سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۳:۴۴ ق.ظ

مداحی شور نمی رونی تو که درد دلم رو میدونی حاج مهدی رسولی

دانلود مداحی شور نمی رونی تو که درد دلم رو میدونی با صدای حاج مهدی رسولی

 

 

 

متن نوحه نمی رونی تو که درد دلم رو میدونی

نمی رونی تو که درد دلم رو میدونی

زیر چتر نگاه هات جا دارم من بارونی

تو که حال دلم رو می دونی

تو که میدونی از همه سیرم

تو که آرزوهامو میخونی

چرا نمیذاری برات بمیرم

ای بی کفن  حسین 

دور از وطن  حسین 

حسین ، حسین ، حسین ، حسین

از تو تا من همه درد و بلاها برا من

دونه دونه تموم نفسهام پیش کش آقا من

شبها بغضی گلو تو چشمامه

تو خوابم دامنت رو می گیرم

به پات عشقت جون دادنامه 

حسین ، حسین ، حسین 

دیگه دلگیرم شبها یک سرِ غصه میگیرم

نبینم اگه صبح تو رو اووقت میمیرم

می کشم چه چیزها تو اسیری

چرا نمیذاری برات بمیرم

ای بی کفن  حسین 

دور از وطن  حسین 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين