سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۳۹ ق.ظ

مداحی شور منو از دست خودم نجات بده حاج امیر کرمانشاهی

دانلود صوت کامل مداحی شور منو از دست خودم نجات بده با صدای حاج امیر کرمانشاهی ویژه پیاده روی اربعین

 

 

 

متن نوحه منو از دست خودم نجات بده

منو از دست خودم نجات بده
نفس سخته واسه من حیات بده

پلای پشت سرم خراب شدن
تا من رد شم از صراط برات بده

من این حدیثو پیدا کردم
رو جمله هاش حساب وا کردم

امام رضا(ع) که هیچ موقع زیر قولش نمیزنه
گریه کنی برا حسین(ع) قبرت همیشه روشنه

فقط حالم با حرم ردیف میشه
دره این خونه آدم شریف میشه

یه کاری کردی که ما عزیز بشیم
اصن کی با نوکرت حریف میشه

من خاک پای نوکرهاتم
من مخلص همه ساداتم

اگه امام رضا(ع) نبود کی ما رو کربلا میبرد
دنیا اگه حسین(ع) نداشت به درد هیچی نمیخورد


امام رضا(ع) که هیچ موقع زیر قولش نمیزنه
گریه کنی برا حسین(ع) قبرت همیشه روشنه

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين