جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۵۵ ب.ظ

مداحی برا یه بارم که شده به خواب من بیا امیر کرمانشاهی

دانلود صوتی مداحی استودیویی برا یا بارم که شده به خواب من بیا با صدای حاج امیر کرمانشاهی

مداحی استودیویی بیس دار به خواب من بیا - هیئت انصارالحجه (عج)

 

دانلود صوت مداحی به خواب من بیا

لینک دانلود mp3

 

متن مداحی به خواب من بیا

برا یه بارم که شده به خواب من بیا

عشق همیشگیم رفیق بی ریا

هر چی که تو بگی قبول

فقط یه خواهشی قول بده که منو دور نندازیم

به جون مادرم جایی رو ندارم برم

به درد تو نخوردم هیچ وقت میدونم خودم

نون حلال پدرم بود که نوکر شدم

هر بار من تو رو گم کردم

صبوری کردی تا من برگردم

عمر من با تو طی میشه

میخوام آدم شم بگو کی میشه

اربابم حسین اربابم حسین اربابم

حافظه من پر از محبتای تو

حتی یه بار نشد بهم بگی برو

چه خاکی تو سرم میشد اگه نداشتم

از مادرم دارم نوکری تو رو

تو که تموم زندگیمی بغل کن منو

رفیق صمیمی قدیمی بغل کن منو

من که میدونم تو کریمی بغل کن منو

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين