سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۰ ق.ظ

دانلود مداحی های جواد مقدم برای امام رضا - گلچین صوتی مداحی شهادت امام رضا

دانلود صوت کامل مداحی های زیبای کربلایی جواد مقدم برای امام رضا علیه السلام ، مداحی شهادت امام رضا (ع) از جواد مقدم دانلود صوتی mp3

مداحی معروف قدیمی و جدید جواد مقدم برای امام رضا (ع)

 

مداحی ماهی با دریا خوشه دریا کجاست حرمت جواد مقدم

دانلود

مداحی من خاک محضرتم نوکرتم یه عمره دل دادم جواد مقدم

دانلود

مداحی قربون کبوترای حرمت امام رضا جواد مقدم

دانلود

مداحی اگه حالم خوبه اگه خوبه دنیا سلطان به سلامت باد جواد مقدم

دانلود

 

مداحی تو رو دارم فقط روزی ازت میگیرم جواد مقدم

دانلود

مداحی تو رو جون جوادت امشب یه نگاه به ما کن جواد مقدم

دانلود

مداحی من یه پرندم خدائیه دلم جواد مقدم

دانلود

مداحی آمده ام عقده گشایی کنم جواد مقدم

دانلود

مداحی پای زائرو کشونده گنبدت جواد مقدم

دانلود

مداحی غصه ها دوباره باز گرفته دلم در بر جواد مقدم

دانلود

مداحی حرمت بدجوری غوغا میکنه جواد مقدم

دانلود

مداحی نه صبر به دل مانده نه در سینه قرارم جواد مقدم

دانلود

مداحی نمره صندلیم باز در آمد هشت است جواد مقدم

دانلود

مداحی آقامون امام رضا میگن عشق عالم تابه جواد مقدم

دانلود

مداحی دلا هوائیه دیار طوسه امشب جواد مقدم

دانلود

مداحی من یه پرندم خدائیه دلم رو خاکم اما هوائیه دلم جواد مقدم

دانلود

مداحی تو رو خواب دیدم تو رو یادمه جواد مقدم

دانلود

مداحی سلطان قلبم خیلی دوست دارم جواد مقدم

دانلود

مداحی پیچیده است در همه جا لطف بی حدت جواد مقدم

دانلود

مداحی الا ای شاه بی همتا تویی سرور تویی مولا جواد مقدم

دانلود

مداحی سلاطین همه نوکر غلامات همه ارباب جواد مقدم

دانلود

مداحی من یه نوکرم برات بار گناه آوردم جواد مقدم

دانلود

مداحی چشمامو میبندم چشم دلو باز میکنم جواد مقدم

دانلود

مداحی دلی که میتپه تو سینه تموم آرزوش همینه جواد مقدم

دانلود

مداحی توی رویام قدم میزنم تا حرمت جواد مقدم

دانلود

مداحی سلطان به سلامت باد جواد مقدم

دانلود

مداحی حرمت پناه و ملجأ فقیرانه جواد مقدم

دانلود

مداحی امام رضا دوای دردای بیشماره جواد مقدم

دانلود

مداحی الا یا ایهاالساقی سبو نوشی ز ایرانم جواد مقدم

دانلود

مداحی توی لحظه های جدایی سر این سفره گداتم جواد مقدم

دانلود

مداحی هوا هوای عشقه آقا شدم هوایی جواد مقدم

دانلود

مداحی ما گرفتار تو با روی سیاه آمده ایم جواد مقدم

دانلود

مداحی باز زائرتم با دعوت تو جواد مقدم

دانلود

مداحی نوکر خونه زادتم تو روضه ها به یادتم جواد مقدم

دانلود

مداحی خیل ملک خادمین حضرت سلطان رضاست جواد مقدم

دانلود

مداحی تنگه دلم برای تو آقا دور ضریح شلوغه این شبها جواد مقدم

دانلود

مداحی گدای دربار عشقم جواد مقدم

دانلود

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين