جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۷ ب.ظ

دانلود روضه های سید جواد ذاکر گلچین صوتی

گلچین صوتی روضه های سوزناک مرحوم سید جواد ذاکر  دانلود با لینک مستقیم و پخش آنلاین

اگر چون خاک پامالم کنی - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

شنیدم گلعذار ما غمگسار ما - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

روایت است چنین از شفیعه دو سرا - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

عمه جونم سپر بلای جونم - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

روایت است که چون از وطن نمود سفر - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

درختی کاشت پیغمبر علی پیوند زد آن را - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

بی تو در محفل ما شور و صفایی نبود - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

روز عاشورا چو حر نامدار - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

باز این دلم هوای میخانه کرده ساقی - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

منم که مدرسه عشق کرده ام تاسیس - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

چه کرده ای که جهان در تب تو می سوزد - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

من بی مایه که باشم که خریدار تو باشم - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

قلب زهرا و پیمبر شاد باد - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

ای که نام دلگشایت را شعارم کرده ای - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

امشب الهی دلم در حرم زینب است - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

هر کسی خواهد ببیند فاطمه - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

اگر ساقی حسین است - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

هر چه بادا باد امشب من به می لب می زنم - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

ای که عمریست به خاک در تو جای دلم - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

بیت الاحزان مرا امشب صفا دادی پدر - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

بابا منه جولدی یزیدین قیزی - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

گاه گاهی به نگاهی دل ما را دریاب - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

تو صید خونین دهنی - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

گفتم چرا کلام تو دلنشین و دلرباست - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

بهر او مردن ز هستی خوش تر است - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

آه لیلا از طریق بوسه ها - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

نگاه مشرقیم از دلم چو تاب گرفت - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

گفت شهزاده علی اکبر شبی - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

من زبان فصیح تکبیرم - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

خضر از یک جرعه سقا بقا بگرفته است - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

این شنیدستم که عباس علی - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

مرده بودم که رسید عشق مرا ناجی شد - سید جواد ذاکر - روضه

دانلود فایل

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين