جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۵۶ ب.ظ

دانلود نوحه ای سو یرینه قان ایچن حاج شهروز حبیبی

دانلود نوحه ای سو یرینه قان ایچن با نوای حاج شهروز حبیبی همراه با متن نوحه و ترجمه فارسی اشعار مداحی

 

نوحه ترکی ای سو یرینه قان ایچن سیمین بدن دیلسیز بالام وای حاج شهروز حبیبی

دانلود

من رباب بی کسم سو گورنده آغلارام

ای سو یرینه قان ایچن سیمین بدن دیلسیز بالام وای….

گول حنجرین پیکان بیچن گلگون کفن دیلسیز بالام وای

گالدی اورکده اللریم شیرین سوزیم آرام جانیم…

من رباب بی کسم سو گورنده آغلارام

متن نوحه همراه با ترجمه فارسی

ای سو یرینه قان ایچن سیمین بدن دیلسیز بالام وای….

ای که جای آب خون نوشیدی ای سیمین بدن ای طفل بی زبانم …..

گول حنجرین پیکان بیچن گلگون کفن دیلسیز بالام وای

ای که حنجر مثل گلت را تیر به هم دوخت ای گلگون کفن ای طفل بی زبانم

گالدی اورکده اللریم شیرین سوزیم آرام جانیم…

دستانم روی قلبم مانده ای شیرین زبانم ای آرام جانم ….

حسرت گالیب رخساروه آغلار گوزیم آرام جانیم

چشمان اشکبارم در حسرت رخسارت مانده ای آرام جانم

سوزدون هارا بخت اولدوزوم دادیم دوزوم روح و روانیم….

ای ستاره بختم در کجا غروب کردی ای با طفل بانمکم ای روح و روانم…

سالمیش ایاخدان هجر اوتی یوخدور دوزیم آرام جانیم

آتش هجرت مرا از پا انداخت طاقت ندارم ای آرام جانم

شرمنده ام سوت اولمادی من اون گجه آواره گالدیم….

شرمنده که شیر نداشتم من ده شب آواره مانده بودم….

املیک گوزوم گل سینمه ور جسمه جان جیرانیم اصغر

بره شیرخواره من بیا به سینه ام و به جسمم جان بده ای بره آهویم ای اصغرم

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين