سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۳۱ ق.ظ

دانلود مداحی جواد مقدم گلچین محرم 92

گلچین مداحی های قدیمی و زیبای کربلایی جواد مقدم محرم سال 92 

 

عکست رو قاب چشممه- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

آقای جوانان بهشتی تو روضه رضوان بهشتی- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

هر کی می خواد هر چی بگه- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

مسلم غریب کوفه ام تنها تنهای بی پناهم- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

 

پا روضه هاتمو دلم تو کربلاته- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

هر شب دل شکسته ما در هوای توست- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

کاشکی خونم توی کربلا بود- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

به توکل خالق غمت- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

بسوزان هر طریقی می پسندی- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

اونها که روز بی کسی به داد عالم می رسن- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

چون کبوتر توی دام تو اسیرم- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

صلوا علیک یا سید الغریب- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

دیوانه تو کار ندارد به جهنم- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

اگه روضه ها برپاست کرم بی بی زهراست- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

بسوزان هر طریقی می پسندی- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

باز وای حسین مادری اشکامو جاری می کنه- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

کاش برسیم مثل حر به تو- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

همه حاجت من همینه امیرم- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

خوش آن کسی که بود در جهان غلام حسین- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

ای که به شام سیاه مهتابی- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

روحم هر شب مثل زینب پروانه گلزار ضریح- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

من یه یتیمم بی حیا اینو که می دونی نزن - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

کربلا خونمه از چی دل بکنم- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

باباجون من تو ای بی کفن- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

عشق رقیه تو دلم سند نوکریمه - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

اگر چه خار و خسم یا حسین می گویم - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

برای این نماز عشق من همیشه وضو دارم- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

من فقیرم من ندارم مستمندم پیش تو - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

خوشبخت ترین آدما ماییم - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

ارباب قرار ما یه سفر کرب و بلا- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

مست و مدهوش شش گوشم- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

عمه نگاه کن عمومو تنها گیر آوردن - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

من سائلم پس ره توشه می خوام - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

در میان آفرینش شاهکاری زینبی - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

باز حلقه زده اشک شوق - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

شد نهان داغ ما شد عیان روضه ها- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

ای مجتبی زاده بمون جدا نشو از عموجون - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

من به سرایت سگمو به پات میدم شاهرگمو - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

زیباترین رجز شد این نوحه خونی من- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

دل دیوونم شده تنگ زیارت - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

هوای کوی تو بیرون ز سر نخواهم کرد - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

اون منم اگه آقاجون تو عاشقات- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

دیوونگی کارمه در غمت - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

آقا ببین شش ماهتو بی تاب تشنگی شده - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

یه دلبر و زیر دینش دلای خسته - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

این لباس نوکری رخت پادشاهیمه - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

بارون بارون ببار از طاق آسمون- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

حرمت آرزوی من نوکریت آبروی من - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

آن حالتی خوش است که مستانه بگذرد - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

برام رقم می خوره زیباترین سرگذشت - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

قلب و دلمو آب و گلمو- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

آرامش قلب حسین گردش یک نگاهته - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

جلوه هیئت علمی که داری - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

سید شبابی تو اربابی- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

خاکت به سر دنیا که دنیامو گرفتی - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

به پای تو جوونی دادم حسین - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

ما دو پیاله ایم که لبریز باده ایم - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

دلم رو بردی غصمو خوردی- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

اگه ما نبودیم بی نوایی نبود - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

ای ساقی لب تشنگان مشکت چرا پاره شده - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

نفس راحت منه اونی که جنت منه - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

هر چه می خواهد دل تنگت بگو- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

دوباره توی این دلم غصه داره- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

داره دل علم می ریزه پاشو اباالفضل- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

آفرین باز به تو ای ضد خوارج - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

بده در راه خدا من به خدا محتاجم - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

سفری باز من سوی قله قاف می کنم - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

تو دلخوشی زینبی حرف از جدایی ها نزن - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

ای امید دل نا امیدان- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

من یه عاشق عقل و منطق سرم نمیشه - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

شب عاشورا شب اشک و گریه و دعا - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

واویلا آه و واویلا زمین کربلا- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

یادته ناله غریب مادرت- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

بگو با دل حزین ای نسیم سحری- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

اباالفضلیا مدیون اباالفضلند - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

وجود غم گرفته تو رنگ عشقه - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

باز این دل تنگم مست و هوایی شد- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

سوره غم داره یه آیه - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

مدینه صحن و کبوتر دوست دارم- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

درد و دوا تیر و هدف مولا علی جان - جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

از عشقت مستم می دونی که من دل بر تو بستم- جواد مقدم - محرم 92

دانلود فایل

نظرات (۱)

  • امیر

    قبلنا عاشق مداحیهای اقای کریمی و دو سه نفر از مداحای خوب کشورمون بودم چون اونا رو تو باورشون متعادل میدیدم  اما نمیدونم چرا وقتی سنم بالاتر رفت و معرفتم نصبت ب اهل بیت بیشتر شد الان جز مداحی کربلایی مقدم هیچی نمیتونم گوش بدم 

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين