سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۲:۴۱ ق.ظ

گلچین مداجی جواد مقدم محرم 86 و 87 صوتی

دانلود صوتی مداحی و نوحه خوانی جواد مقدم در محرم 86 و محرم 87 

گلچین مداحی کربلایی جواد مقدم محرم 86

 

ای شاه حریم غصه و غم- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

وای من این ناله نیزار چیست- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

عرش حق یا کعبه اهل ولایی کربلا- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

 

شعله برآرم ز جگر گریه کنم زار زنم- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

یاد تو میفتم و چشمام میبندم و- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

دل من تنها بی کس و کار- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

هوا هوای حسین- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

خواهم که من از داغ غم یار بمیرم- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

آسمون تیره و تاره- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

همیشه چشمای من ابری و بارونیه- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

من مثل یه کبوتر افتاده ام تو دامت- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

بسه دیگه فاصله مون حسین ارباب مهربون- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

مگه از سنگ دلم و چه دلتنگ دلم- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

تو پناه اهل دردی خو نمودم با شب گردی- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

الحق که حسین فاطمه را نور دو عین است- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

آن که ما را بر صراط حق هدایت می کند- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

ای سر سرمد حق سر مگو ندارم- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

وقتی غمت همیشه به عالم مقدس است- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

ای دارو ندارم ای باغ و بهارم- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

حسین ای قبلگاه من- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

می نمایم جستجو در میان قتلگاه- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

برق یه تیغ تو چشاته- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

ساقی عطشان علقمه- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

بارها روی تو را دیدم ولی نشناختم- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

اول و آخر عشقا خودتی- جواد مقدم - محرم 86

دانلود فایل

گلچین مداحی جواد مقدم محرم 87

 

بین الحرمین راز هستیست- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

بگو با دل حزین ای نسیم سحری- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

ای دل بیا ای دل بیا با عاشقان همخانه شو- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

پر می گیره قلبم به خدا سوی حرم با صفای کربلا- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

جونمو می گیره غم کرب و بلات- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

ثارالله ساقی و ساغر من تویی- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

من حسینم که جهان واله و حیران من است- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

پاشو ای دلبرم ای علی اکبرم- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

من حسینم همه مصباح هداتم خوانند- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

دوباره نفس نفسهام هر تپش تو رو می خونه- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

هر نفس به شور شینم که مجنون حسینم- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

احسن احسن که نشانی ز ولایت دارید- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

بخوای بین خوبا دل من جا میشه- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

گل یاس یادگاری بی قرار بی قراری- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

حیدر یا که ابن الحیدره- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

کاش مثل دریا نبودی انقدر زیبا نبودی- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

دوباره دل پر می زنه- جواد مقدم - محرم 87

دانلود فایل

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين