سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲ ق.ظ

دانلود مداحی جواد مقدم گلچین محرم 84 و 85

دانلود صوت کامل مداحی های کربلایی جواد مقدم در محرم 84 و محرم 85 با لینک مستقیم و کیفیت بالا

 

گلچین مداحی کربلایی جواد مقدم محرم 85

روی یه سردری یه خونه نام حسین نوشتم - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

دیوونه مهدی شدم دلبر دیگر ندارم - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

خدا می خواست تو سینه عشق بیافرینه - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

یه روز دلم گرفته بود مثل روزای بارونی - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

دوباره شور کربلا شعله زده به جون من - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

 

به گوشم میرسد بانگ درایی - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

بی نوایم من به دنیا جز حسین یاری ندارم - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

کربلا ای آسمانی شهر عشق - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

یه دلبری داره دلم از همه مهربون تره - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

درویشم و درویشم - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

ز ره می آید امشب میهمانم - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

خوابیدن توی خرابه باورش برام محاله - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

با مستی و با شور و شین - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

آه ارباب دلم آتیش گرفته - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

شده خون دلم آب وضویم - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

با خدا جا در دل اهل ولا دارد حسین - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

خدایا نور چشمانم ترم رفت - جواد مقدم - محرم 85

دانلود فایل

گلچین مداحی جواد مقدم محرم 84

چو گیسوی خود پیچ و تابم بده - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

سه چند روزه که بوی گل نیومد - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

ای برادر به فدای سر تو زینب تو - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

بوی خون می آید از قتلگاهت - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

مونس نی شدی مگر زینبت ندارد دل - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

سوزم از داغ جدایی - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

اشک من یار حسینه - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

همچو تو ای برادر کس کشته ای ندیده - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

به غیر بامت آقاجون جای دیگه نمی پرم - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

دعا کن تا بمیرد خواهر تو - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

دوباره توی این دلم غصه داره - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

سه چند روزه که بوی گل نیومد - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

دوش دیدم که قمر سجده به سویی دارد - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

تیغ عباس است شمشیر خدا - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

تو این دیار بی کسی یه دل دارم احساسیه - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

می دهم از مدح تو داده کلام - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

کیه که دشمنا از جنگ با اون می ترسن - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

دل من مست بوی کربلا شد - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

عمو عمو عمو العطش - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

من صدای هق هق آهسته ام - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

عباس علمدار حسین - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

از اون نگاهش نمیشه دل کند - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

به گفتا با تن صد پاره تو - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

ای بی وفا زمونه زمونه زمونه - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

تو را من می شناسم بی قرینی - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

خواهم چو اکبر روم به میدان - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

در سرم باشد هوای عشق تو - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

من الذی ایتمی ابتا یا حسین - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

نازم هر آنکه مست پیمانه حسین است - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

گوییم به هر هیئت لبیک پیامت را - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

سلسله عشق را سلسله جنبان خداست - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

قسم به عشقت یا حسین - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

ای شه تشنه لب عمر ما فداته - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

آقا میشه منم مث این همه کربلاییا - جواد مقدم - محرم 84

دانلود فایل

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين