جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۱۸ ق.ظ

نوحه شنیده ام امام حسین دختری دردانه داره سید جواد ذاکر

دانلود مداحی شنیده ام امام حسین دختری دردانه داره با صدای سید جواد ذاکر با لینک مستقیم و کیفیت بالا و متن کامل نوحه

 

مداحی شنیده ام امام حسین دختری دردانه داره سید جواد ذاکر

دانلود

شنیده ام امام حسین دختری دردانه داره

نامش رقیه است و دو عالم سگ دیوانه داره

ملیکه ملک دلم رقیه بنت الحسین

دستای عباس همگی سوشو پریشون میکنه

متن نوحه شنیده ام امام حسین دختری دردانه داره


شنیده ام امام حسین دختری دردانه داره
نامش رقیه است و دو عالم سگ دیوانه داره
ملیکه ملک دلم رقیه بنت الحسین


دستای عباس همگی سوشو پریشون میکنه
زلف قشنگش دیگه کی نیازی بر شانه داره
عیش ابد خواهی اگر دربدر رقیه شو


ملیکه ای که در جهان سفره شاهانه داره
ملیکه ملک دلم رقیه بنت الحسین
به من نشان نمیدهد صورت همچو ماه خود


ولی نظاره میکند به این سگ سیاه خود
من که ندیدمش ولی عاشق خنده اش منم
قابل اگر بداندم بنده بنده اش منم


امشبو مستی میکنم صنم پرستی میکنم
به اسم رقیه گر دلی هوای میخونه داره
یهدی الی العشق رقیه شد نصیبم از ازل


شکر خدا که با دلم لطف کریمانه داره
رَوم به میخانه عشق سراغ ریحانه عشق
گلی که شمع مرقدش این همه پروانه داره


عیش ابد خواهی اگر دربدر رقیه شو
ملیکه ای که در جهان سفره شاهانه داره

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين