جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۳۵ ب.ظ

کد پیشواز همراه اول به تو از دور سلام محمدحسین پویانفر

کد آهنگ پیشواز مداحی به تو از دور سلام به سلیمان جهان از طرف مور سلام با نوای محمد حسین پویانفر منتشر شده برای سرویس آوای انتظار همراه اول با امکان پخش آنلاین و متن نوحه

کد پیشواز همراه اول نوحه به تو از دور سلام به سلیمان جهان از طرف مور سلام - پویانفر

کد آوای انتظار همراه اول: 12933

دانلود

به تو از دور سلام به سلیمان جهان از طرف مور سلام

به تو از دور سلام به حسین از طرف وصله ناجور سلام

به تو از دل بسته شدم به شبای جمعه کربلا وابسته شدم

به تو دل بسته شدم به خدا من از همه به غیر تو خسته شدم

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين