جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۳ ب.ظ

کد پیشواز بچه بودم که دادی پرچمتو بدستم حمید علیمی همراه اول با پخش آنلاین

کد آهنگ پیشواز نوحه بچه بودم که دادی پرچمتو به دستم قابل نبودم آقا تو روضه هات نشستم با صدای حمید علیمی برای سرویس آوای انتظار همراه اول با پخش آنلاین و متن نوحه

کد پیشواز همراه اول مداحی بچه بودم که دادی پرچمتو بدستم حمید علیمی

کد آوای انتظار همراه اول: 68974

دانلود

بچه بودم که دادی پرچمتو به دستم

قابل نبودم آقا تو روضه هات نشستم

علم کشای عشقُ دیدم تو کوچه بازار

همون جا بود دلم شد به عشق تو گرفتار

یادم نمیره هرگز نقش کتیبه ها رو

دیدم که میگرفتی دست غریبه ها رو

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين