شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۴۱ ق.ظ

مداحی کربلا از همه دنیا حرم یار یه چیز دیگه است حمید علیمی

دانلود صوتی نوحه زیبای کربلا از همه دنیا حرم یار یه چیز دیگه است با صدای حمید علیمی

دانلود صوتی یکی از زیباترین و سوزناک ترین مداحی های کربلایی حمید علیمی شب پنجم محرم 92

 

دانلود صوت مداحی کربلا از همه دنیا حرم یار یه چیز دیگه ست

لینک دانلود

 

متن نوحه

کربلا از همه دنیا حرم یار یه چیز دیگه است

کربلا برا عاشق اولین بار یه چیز دیگه است

حرم خزون نکن بهارمونُ

بازم بهم نزن قرارمونُ

یکی میسوزه تو روضه هر هفته

هنوز یه دفعه کربلا نرفته

یکی چند دفعه رفته و دوباره

میخواد سر روی ضریح تو بذاره

به خدا روضه هاتو دوست دارم

کربلاتو دوست دارم

کربلا چه غروبی چه اذونی چه سوز و آهی

کربلا چه هوایی چه جنونی چه بارگاهی

کربلا دلم چته چطور آروم میگیری

چرا همش میگی میخوای بمیری

آقا چند ساله که میگم غلامم

آقا یه بار بده جواب سلامم

اگه دل منو میشکنه لیلی

میخواد بگه که دوسم داره خیلی

بخدا کربلاتو دوست دارم

روضه هاتو دوست دارم

نینواتو دوست دارم

یا حسین کاشکی بودم کربلا تا برات میمردم

کاشکی پای بچه هات چند شب و روز آب نمی خوردم

ببین گریه نشون نوکریمه

پیرهن سیاه نشون کارگریمه

تا خشک نشد عرق از تن خستم

بذار برات کربلا بگیرم

یکی میسوزه تو روضه هر هفته

هنوز یه دفعه کربلا نرفته

یکی چند دفعه رفته و دوباره

میخواد سر روی ضریح تو بذاره

جون ارباب کربلا منو دریاب

خیال نکن که بی خیالم

چیکار کنم شکسته بالم

نمیرسم به مرقد تو

آخه باید تا کی بنالم

اگه حرم باشه نمیرم

قراره خوب حرم نمیرم

باشه بذار برم نمیرم

بگو اگه حرم نمیرم

باشه بذار برم بمیرم

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين