جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۳۲ ب.ظ

دانلود گلچین مداحی سید مهدی حسینی برای محرم 1400 صوتی

دانلود گلچین مداحی‌های سیدمهدی حسینی با لینک مستقیم برای محرم 1400

مداحی سید مهدی حسینی - من اصن اومدم برات مریض بشم

دانلود

یه عالمه گریه به روضه بدهکارم
تا خوب نشه زخم هات دست بر نمیدارم
بذار حالا حالا نوکر شما باشم
لحظه مرگم تو خاک کربلا باشم
بده که پیش تو موی سرم سپید نشه
بد که نوکرت بمیره و شهید نشه
من اصن اومدم برات مریض بشم
تا تو قلب مادرت عزیز بشم

مداحی سید مهدی حسینی - حسین جان به یاد لبت یک شبم خواب راحت نداشتم

دانلود

حسین جان خداحافظی با زینبت زیر نیزه
حسین جان تو بودی و گودال و تنت زیر نیزه

حسین جان به یاد لبت یک شبم خواب راحت نداشتم
حسین جان شبی که میرفتم واست کاسه آب گذاشتم

مداحی سید مهدی حسینی - از سر تقصیراتم بگذر آقا

دانلود

بس که بدی کردم دیگه حسین ازم خسته شده
مرز دلم وا بوده که مرز حرم بسته شده

از سر تقصیراتم بگذر آقا
از غم دوری میمیرم آخر آقا

 

مداحی دستام خالیه دستامو بگیر آقا محتاج توام سید مهدی حسینی

دانلود

ای که دلخوشی روزگار منی
دورم از تو ولی تو کنار منی
عمریه با دلم خیلی راه اومدی
حتی یک دفعه هم منو پس نزدی

کاری کردی دیگه هیچکی به چشمای خسته من نمیاد
کاری کردی دل من میخواد هر جوریه به چشم تو بیاد
کاری کردی با تموم بدی دلم از تو خودت رو میخواد

مداحی اعظم الله اجورنا و اجورکم بمصابنا بالحسین سید مهدی حسینی

دانلود

اعظم الله اجورنا و اجورکم بمصابنا بالحسین
ساکنم زیرپرچم تو ، میزنم سینه با غم تو
محرمم تو محرم تو یاحسین

مداحی سردم نکنی طردم نکنی سید مهدی حسینی

دانلود

لحظه مرگم تو خاک کربلا باشم
بده که پیش تو موی سرم سپید نشه

بده که نوکرت بمیره و شهید نشه
من اصن اومدم برات مریض بشم
تا تو قلب مادرت عزیز بشم

سردم نکنی طردم نکنی
عزیزم حسین عزیزم حسین
یه عالمه گریه روضه بدهکارم

مداحی سید مهدی حسینی دوباره روضه میگیرم عزیزم

دانلود

دوباره روضه میگیرم عزیزم
در این ویرانه میمیرم عزیزم
دوباره حرمله رد شد از اینجا
دوباره خشک شد شیرم عزیزم
چه حسرت ها چشیدم بچه ام را
چه سختی ها کشیدم بچه ام را

مداحی سید مهدی حسینی خواب میبینم که شب جمعه با سینه زنها حرمت عازمم

دانلود

خواب میبینم که شب جمعه با سینه زنها حرمت عازمم
اصلا دارم دیگه دق میکنم من این روزا کربلا لازمم

جان زینب طاقتم سر شده حال و روزم خیلی بدتر شده
خیلی وقته دل من تنگ اون پایین پای علی اکبر شده

باور کن نمیتونم دیگه مث این چند ماهه از حرم دور باشم
دنیا رو من به هم میریزم برای پا بوست اگه مجبور باشم

مداحی یا فارج الهم آه یا کاشف الغم آه سید مهدی حسینی

دانلود

یا فارج الهم آه ، یا کاشف الغم آه
شد هم و غمم آه ماه محرم

محرم و ناله انبیاء ، محرم و گریه اولیاء
محرم و گریه کبریا ، حسین جانم

تفسیر هر غم آه ، اکسیر اعظم آه
ای ناخدای آه سکان قلبم

مداحی ای غم مقدس که باز تو دلم جوونه زدی سید مهدی حسینی

دانلود

ای غم مقدس که باز تو دلم جوونه زدی
چقدر بهت محتاج بودم چقدر به موقع اومدی

سرحالم تو روضه اصلا انگار غم میخوام
من اصلا از دنیا چی می خوام محرم میخوام

یه دقیقه از عمرم مونده باشه دم میخوام
نفس های آخر و پای این پرچم میخوام

دنیای من همین غمه این غم دوای دردمه
دنیا یه دلخوشی داره اونم محرمه

مداحی زیر علمت امن ترین جای جهان است سید مهدی حسینی

دانلود

زیر علمت امن ترین جای جهان است
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است

تا سر ما بر سر شانه تو
هر نفس ما به شکرانه تو
هر خبری هست در خانه توست

عزیز الله ...

مداحی رمز خوشبختی از تو دم زدنه سید مهدی حسینی

دانلود

رمز خوشبختی از تو دم زدنه
سینه زنت آقا داره در میزنه
سخته برا نوکر از تو دل بکنه
ابی عبدالله

نور خیر العمل حسین
و اهلا من عسل حسین
صلی الله علی الحسین
ابی عبدالله

پرچمت خورده سر در دل ما
زد به نام حسین دلمونو خدا
شد حسینیه سیدالشهدا
ابی عبدالله

مداحی جان جانانی شاه خراسانی سید مهدی حسینی

دانلود

جان جان جان جان جانی ضربانی
ولی نعمت ایرانی رضا جانی

جان جانانی، خدایی سلطانی، شاه خراسانی، علی موسی الرضا
بی همانندی، شیرین تر از قندی، وقتی که میخندی، علی موسی الرضا

دلبری نوه ی ساقس کوثری
محشری پسر موسی بن جعفری

لذت زندگی تو صحنت دو چندانه
قربون حرمت که حج فقیرانه

مداحی چند وقتیه که گوشه گیرم سید مهدی حسینی

دانلود

چند وقتیه که گوشه گیرم
تا دوباره کربلا نرم هیچ جا نمیرم
تازه فهمیدم که بی حرم از دنیا سیرم
هیچ جا نمیرم

حرم که نباشه آخه چه جور دردا دوا شه
حرم که نباشه میخواهم اصن دنیا نباشه

آرزوم زیارت یاره
کربلا دلخوشی دنیاست
بی هوای حرم این شب ها
زندگیم رو هواست

یا حسین یا اباعبدالله ...

مداحی منم یک قطره از بارون سید مهدی حسینی

دانلود

سلام آقا سلام آقا ...

منم یک قطره از بارون که میخواهم سهم دریا شم
تو دریای دلت میشه یه زائر تو حرم باشم

سلام آقا امین دین و دنیامی
سلام آقا چقدر خوبه که آقامی
سلام آقا حدیث اشک چشمامی

مداحی جان پدر کجاستی سید مهدی حسینی

دانلود

ای که تمام عمر بود دوش پدر پناه تو
در دل شعله ها شده حب علی گناه تو
اسم حسین آمد و ضربه بی هوا زدند
مدرسه حسین را آتش خیمه ها زدند

لحظه آخر از کسی آب اگر نخواستی
پس به چه جرم کشتنت؟ جان پدر کجاستی؟
آمده میهمان ولی خانه اون خراب بود
کبودی تنش مث فاطمه بی حساب بود
چادر نیم سوخته را روی سرش کشیده بود
تازه به خواب رفته بود که پدرش رسیده بود
جان پدر کجاستی؟ ...

مداحی آه ای نفس بمان در سینه علی سید مهدی حسینی

دانلود

آه ای نفس بمان در سینه علی
تا کم شود غم دیرینه علی

آن دم که ناله ام در چاه میرود
آه من از زمین تا ماه میرود

میسوزم من عمرم را به داغ زهرا
خون شد فرقم از فراق زهرا خون شد

از هجران میبارم دلتنگ دیدارم
ای جان ز تن برو دنبال فاطمه
یادم نمیرود احوال فاطمه

مداحی سید مهدی حسینی خدا آفریده مرا تا بمیرم به راه تولای مولا

دانلود

علی علی علی مولا
خدا آفریده مرا تا بمیرم
بسوزم بسازم و الا بمیرم
نه اینکه بمیرم برای غریبه
به راه تولای مولا بمیرم
علی علی علی علی

مداحی سید مهدی حسینی با یارب یارب کُشتی مادر رو

دانلود

با یارب یارب کُشتی مادر رو
با مادر مادر کشتی خواهر رو
با بی رحمی زد تیر آخر رو، حسین جانم
آه ای مادر

من بمیرم میکشی آه با فرود هر نیزه
من بمیرم پشت هم زد نیزه رو روی نیزه
نیزه رو نیزه، چشم‌های هرزه، حسین ...

مداحی سید مهدی حسینی مرهم نزن دوباره خون روی سرم را

دانلود

مرهم نزن دوباره خون روی سرم را
زینب بیا و بردار با گریه بسترم را

گیرم طبیب امشب زخم مرا دوا کرد
پیش تو می شکافد صد زخم دیگرم را

یک عمر چاه کوفه هم ناله علی بود
با فاطمه گرفتم احیای آخرم را

سی سال پهلوی من حرمت فقط شکستند
آنها که بد شکستند پهلوی همسرم را

مداحی سید مهدی حسینی گهی از دل گهی از دیده گاه از جان تو را جویم

دانلود

گهی از دل گهی از دیده گاه از جان تو را جویم
نمی دانم تو را ای یار هر جایی کجا جویم

ندارم همچنان یک جا قرار از بی قراری ها
اگر چه در حقیقت حاضری هر جا تو را جویم

اگر چه از رگ گردن تویی نزدیکتر با من
تو را هر لحظه از جایی من سر در هوا جویم

مداحی سید مهدی حسینی سلام به محضر زینب

دانلود

سلام به محضر زینب
سلام به مادر زینب
سلام به دلبر زینب
برادر زینب برادر زینب

بقا زینب نجابت و متانت و حیا زینب
دعا زینب نوای هر گدای بی نوا زینب
وفا زینب شریک پادشاه کربلا زینب

مداحی میدونم میمونم تو حسرتش سید مهدی حسینی

دانلود

میدونم میمونم تو حسرتش
بمیرم یه شب تو زیارتش
بیافتم روی خاک تربتش
حسین حسین حسین
ای اسم برتر ای حرف آخر ای شاه بی سر

چشامو میبندم تا نگاهت کنم
میخواهم که عشق صدات کنم
ای عشق خاطر خواهم
ای عشق بده راهم
ای عشق پر از آهم

مداحی فقط حسین عشق است سید مهدی حسینی

دانلود

همه است گفت و گویم که فقط حسین عشق است
نه توان جز این بگویم که فقط حسین عشق است
نشود تو را نجویم که فقط حسین عشق است
همگی سیاه مستیم دم آستان نشستیم
اگرم سری شکسته تو بگو سبو شکستیم
سر حرف خویش هستیم که فقط حسین عشق است
منو این جنون این سر به کجا روم جز این در
منو بوی سیب دلبر به حرم ببر که دیگر
زده ام به سیم آخر که فقط حسین عشق است

مداحی ماجرای کربلا شرح بلای زینب است سید مهدی حسینی

دانلود

ستر ناموس نبوت چون حجاب زینب است
محتجب لفظ حجاب از احتجاب زینب است
دانش آموز علی و خواهر ناموس دین
کی دهد معجر ز سر قرآن کتاب زینب است
از مزارش گر صدای سوز و سازی بشنوی
آن صدای سوزش قلب کباب زینب است

مداحی برادر دعا کن که زینب بمیرد سید مهدی حسینی

دانلود

گریه پشت گریه و ناله پشت ناله و
روضه ی برادر و نوحه سه ساله و منو کشته

تو رو نیزه من زیر دست و پا
تو تو گودال من تو نامحرما

برادر دعا کن که زینب بمیرد
نباشد که بعد از تو ماتم بگیرد

مداحی راهی شد قافله عشق و امید سید مهدی حسینی

دانلود

راهی شد قافله عشق و امید
دل من چرا دوباره نرسید

به شهادت نرسید هر کسی که
توی زندگی نشد عین شهید

بیا دل من بهتر از گذشته ها بندگی کن
با دیدن عکس شهید احساس شرمندگی کن
بیا و کمی هم شبیه شهدا زندگی کن

مداحی مادر چشماتو دوست داشتم سید مهدی حسینی

دانلود

کرببلا نبودم حیف داغش به سینه مونده
ولی همه روضه ها رو زینب برا من خونده

مادر چشماتو دوست داشتم
عباس غریبیتو قربون
دستی نداشتی از چشمت تیر بکشی بیرون

چشمتو زدن بمیره مادرت برات
چشمتو زدن دیگه نگی چشم به آقات
چشمتو زدن راحت شن از خشم نگاهت

مداحی سید مهدی حسینی - همه عالم پسر دارند تو قرص قمر داری

دانلود

ببین باید چه دریایی از ایمان و یقین باشی
که همراه امیری چون امیرالمومنین باشی

ببین باید چقدر احساس باشد در دل شیرت
که در بین زنان تنها تو عباس آفرین باشی
ام البنین جانم، ام البنین جانم ...

مداحی سید مهدی حسینی - روضه مادر رو از مادر ها سوال کنید

دانلود

روضه مادر رو از مادر ها سوال کنید
روضه خون هاتون رو این شب ها حلال کنید
خدا نیاره اما خیال کنید

تصور کن یه نامحرم با ناموست در افتاده
توی خونه نشستی و آتیش روی در افتاده
دری که با لگد خوردن به روی مادر افتاده
در افتاده، یکی پشت در از پشت سر افتاده
تصور کن یه نامحرم با ناموست در افتاده

مداحی سید مهدی حسینی - دنیا رو زیر و رو کنی یه جا مثل حرم پیدا نمیشه

دانلود

دنیا رو زیر و رو کنی یه جا مثل حرم پیدا نمیشه
دنیا رو زیر و رو کنی کسی مثل حسین آقا نمیشه

آقا حسینه که حین جنگم حر رو میبخشه
کرده روایت حکایت اسمش زینت عرشه

سیر الی الله عشق امام حسینه
روزی ماها گدا ها از بین الحرمینه

مداحی سید مهدی حسینی - پشت در این خونه یکی هست که سینه سپر میکنه

دانلود

پشت در این خونه یکی هست که سینه سپر میکنه
پشت در این خونه یکی هست که چادر به سر میکنه
نور و علی نوره اون که حتی بهشت زیر پاشه
زهرا شده تا که پای راه ولادت فدا شده
علی رکن دینه ، علی عین الیقینه
علی حرف حق روی زمینه که امیرالمومنین
حرف زهرا همینه

مداحی سید مهدی حسینی - آه هجده گل از آن باغ نچیدیم و برفت

دانلود

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست
خانه دوست کجا صحن سپیدار کجا

آه هجده گل از آن باغ نچیدیم و برفت
با بر بست و به گردش نرسیدیم و برفت

مداحی سید مهدی حسینی - گریه و ناله و آه حسرت و شب زنده داری

دانلود

گریه و ناله و آه حسرت و شب زنده داری
شب زنده داری خوبه اما نه با زخم های کاری
چه جوری خواب به چشمامون بیاد وقتی تو بیداری

با این شرایط خونه دیگه خوشی نمی مونه
حال منو کسی جز تو توی دنیا نمیدونه

مداحی سید مهدی حسینی - ای کشتی نجات اهل آدم

دانلود

با لطف نیم نگاه تو اشک های ما روونه
ما گریه می‌کنیم فاطمه مرثیه میخونه
ای یار ما حسین دلدار ما حسین
ای راه تو مسیر امن تا خدا حسین
ای استجابت دعای آدم
ای نور خانه رسول خاتم
ای کشتی نجات اهل آدم

مداحی سید مهدی حسینی - آقای غریب عالم رزق روز و ماه سالم

دانلود

آقای غریب عالم رزق روز و ماه سالم
تو دریای عشق تو ببین غریقم و ذلالم
مانوسم به گریه زاری میدونم هوامو داری
عادت کردم عمریه به دوری و به بی قراری

مداحی یه عالمه گریه به روضه بدهکارم سید مهدی حسینی

دانلود

یه عالمه گریه به روضه بدهکارم
تا خوب نشه زخمات دست بر نمیدارم
بذار حالا حالا نوکرِ شما باشم
لحظه‌ی مرگم تو خاکِ کربلا باشم

بَده که پیشِ تو مویِ سرم سپید نشه
بَده که نوکرت بمیره و شهید نشه
من اصلاً اومدم برات مریض بشم
تا تو قلبِ مادرت عزیز بشم

مداحی سید مهدی حسینی - من یه جنس دور افتاده ام

دانلود

من یه جنس دور افتاده ام نگاهت رو خرج من کن
مثل مشق شب سر بارم تو تکلیفم رو روشن کن

دست خالی اومدم که پر بشم تو بگو چی کار کنم چطور بشم
خدا رو چه دیدی شاید یه روزی منم آقا یکی مثل حر بشم

نگاهم کن حسین اگه میشه دعام کن حسین
صدام کن حسین برا خودت سوام کن حسین
ای آقام حسین ای آقام حسین ای آقام حسین

مداحی سید مهدی حسینی - دریا شده سراب صحرا پر از غبار

دانلود

دریا شده سراب صحرا پر از غبار بوسه نزن به مشک ای اسب بی سوار
حرم بیقرار و شریعه پر از آب نوامیس حیدر همه در تب و تاب
نه صبر و قراری نه پشت و پناهی نه سقا نه مشکی بمیرم الهی
یا عباس خودم منتت رو میکشم این بار نکش منت این مشک رو علمدار
اسب تو روی خاک خون تو روی مشک با گریه میکشم تیر از گلوی مشک
زمین گیر شدی ای علمدار لشکر زمین خورده یعنی من بی برادر

مداحی سید مهدی حسینی - ای طفل بی زبونم علی

دانلود

ای طفل بی زبونم علی ، درد و بلات به جونم علی
هر جا بری پا به پات با یاد اون خنده هات
من پیش تو میمونم علی

من به جای تو علی مردم دووم بیار
میدونم که از عطش سوختی به روم نیار
میبینم تو گهواره حرارت آبت کرده
هنوزم حسم میگه علمدار برمیگرده

مداحی سید مهدی حسینی - شب های جمعه شب وصاله

دانلود

شب های جمعه شب وصاله چی کار کنه نوکری که بی پر و باله
شب های جمعه دلم اسیره هر جا باشم بهونه تو رو میگیره

شب های جمعه دل تو دلم نیست کلافه میشم که چرا روزیم حرم نیست
شب های جمعه با دل تنگم میگم منو ببخش که من مایه ننگم

مداحی سید مهدی حسینی - به هم ریخته صحرا

دانلود

به هم ریخته صحرا به هم ریخته زینب (س) به هم ریخته زهرا (س)

به هم ریخته مو هات به هم ریخته مقتل به هم ریخته اوضاعت عمو جان

اذونه عمو چرا پیکرت زخمی و نیمه جونه عمو چه جور بچه ها بی تو زنده بمونن عمو

پناهی نداری یکی نیست بگه تو گناهی نداری سپاهی نداری

 

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين