يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱ ب.ظ

مداحی مزه خوش خوشبختی رو توی کربلات باور کردم محمدرضا نوشه ور

دانلود صوتی مداحی مزه خوش خوشبختی رو توی کربلات باور کردم با صدای سید محمدرضا نوشه ور

نوحه زیبای محمدرضا نوشه ور - حرم حسین چه جوری دلت میاد نرم حسین

 

دانلود فایل صوتی مداحی مزه خوش خوشبخی

لینک دانلود mp3

 

متن نوحه

مزه خوش خوشبختی رو توی کربلات باور کردم

چند شبه که تا صبح با یاد خاطرات صحنت سر کردم

کربلات شبیه خونم بود ، کاش بازم به خونم برگردم

حسین ای احساس من ، حرم ، التماس آخرم

این بار واسه مادرم ، نیازی تو کارم آقا نه.

اشک چشمامو ببین ، هر شب رویام شده این

آخرش پام اربعین میرسه به کربلا یا نه

حرم حسین ، چجوری دلت میاد نرم حسین

یادمه جلو باب القبله آخرین سلامی که دادم

لحظه ای که دیدم گنبد رو تا حالا نرفته از یادم

باز ببین چشام بارونیه یاد خاطراتش افتادم

حسین

تو روضه من نرسم میشه دنیا قفسم

آخه آقا نفسم بی هوای روضه می گیره

باز بی تاب کربلام عکسش قابه تو چشام

ای ارباب بامرام بگو نوکرت حرم میره

حرم حسین ، چجوری دلت میاد نرم حسین

مزه خوش خوشبختی رو توی کربلات باور کردم

چند شبه که تا صبح با یاد خاطرات صحنت سر کردم

کربلات شبیه خونم بود ، کاش بازم به خونم برگردم

حسین

ای احساس من ، حرم ، التماس آخرم

این بار واسه مادرم ، نیازی تو کارم آقا نه

اشک چشمامو ببین ، هر شب رویام شده این

آخرش پام اربعین میرسه به کربلا یا نه

حرم حسین ، چجوری دلت میاد نرم حسین

 

نظرات (۲)

  • سلام

    سلام خیلی عالیه ممنن

  • تارا

    وای عالی

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين