شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۲۱ ق.ظ

مداحی دستامو بگیر آقای دلم حاج مهدی رسولی

دانلود صوت کامل مداحی استودیویی دستامو بگیر آقای دلم این بار اومدم با پای دلم با صدای حاج مهدی رسولی ویژه پیاده روی اربعین

 

 

 

متن نوحه دستامو بگیر آقای دلم

دستامو بگیر آقای دلم
این بار اومدم با پای دلم

با تو خودمو پیدا می کنم
چشمامو برات دریا می کنم

خودمو نوکر در خونه ات شمردم
تموم خونواده امو به تو سپردم

آقا اگه یه وقتایی جوونی کردم
تو دستمو گرفتی من زمین نخوردم

زیر علمت من قرصه دلم
اما شب و روز می پرسه دلم

کی میشه بازم پیش تو بیام
حتی یه نفس واسه یه سلام

همیشه توی سختی ها بودی کنارم
با حسرت زیارتت تنها نذارم

بیا و دستمو بگیر بریم زیارت
می دونی توی این فراق تموم کارم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين