يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۵۰ ب.ظ

مداحی یار دلم تویی کس و کار دلم فقط تو رو داره دلم محمد حسین پویانفر

دانلود صوتی مداحی استودیویی یار دلم تویی کس و کار دلم فقط تو رو داره دلم با صدای محمد حسین پویانفر

 

دانلود صوت مداحی یار دلم

یار دلم ... تویی کس وکار دلم فقط تورو داره دلم
فقط تورو داره دلم...

من دوست دارم ای همه دارو ندارم
ای همه ی کس وکارم
ای دل و دلبر یارم حسین

دانلود

 

متن نوحه یار دلم تویی کس و کار دلم

دلم شکسته...
از بچگی شادی فروختم غم خریدم
با پول تو جیبی هام برات پرچم خریدم

یاد قدیم افتادم و دلم شکسته
دعوا سر پرچم گرفتن توی دسته

گفتم محرم که بیاد واست قیامت میکنم
گفتم که هر جا که باشم اونجا رو هیئت میکنم
من همه خونوادمو نذر رقیت میکنم

میشه ازم راضی باشی دردت بجونم
تا زنده باشم از تو و روضه ات می خونم

یار دلم ... تویی کس وکار دلم فقط تورو داره دلم
فقط تورو داره دلم...

من دوست دارم ای همه دارو ندارم
ای همه ی کس وکارم
ای دل و دلبر یارم حسین

آرامش آغوش تو کم داره قلبم
کاشکی میشد دستم تو دستت باشه محکم
من تو نگاه اول عاشقت شدم رفت
وقتی نگاهم خورد به گنبد و به پرچم

بزار که امسال حرمو ببینم اربعین حسین
دق میکنم اگه نرم اشک منو ببین حسین
بیا و جون مادرت رومو نزن زمین حسین

بزار بیام و تو حرم دورت بگردم
راه حرم باز شه بیام بر نمی گردم

یار دلم، تویی کس وکار دلم
فقط تورو داره دلم

من دوست دارم ای همه دارو ندارم
ای همه ی کس وکارم
ای دل و دلبر یارم حسین

نظرات (۱۰)

  • امیرحسین شیرعلی

    سلام محمد حسین پویانفر

  • ابوالفضل باباپور

    واقعا عالی بود من خیلی لذت بردم👌👌

  • علی اکبر ابدال بیگی

    اجرت با امام حسین برا این مداحی عزیزت 

  • مصطفی

    خیلی زیبا خوندی اقا پویانفر .دمت گرم

  • نیکان

    عالی عالی عالی 

  • .......

    اجرت با اقا واقعا حرف نداشت 

  • f

    عالی عالی هستش من  عاشق مداحی هاتون هستم .اجرت با امام حسین ( ع ) 

  • جوگول

    عالیهههههههههههههه این نوحههههههه خیلی خوبههههه پیشنهاد میکنم دان کنید

     

  • یا اباصالح المهدی(عج)

    من عاشق این مداحی ام خییییلی گوش میدمش 

    دل ادمو میبره

  • غفار

    خیلی لذت بردیم قبول باشه

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين