شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۹ ق.ظ

مداحی تو این دنیا من تو رو دارم بهت خیلی خیلی بدهکارم با صدای حاج مهدی رسولی

مداحی استودیویی تو این دنیا من تو رو دارم بهت خیلی خیلی بدهکارم  با صدای حاج مهدی رسولی با تنظیم دیجیتال

تو این دنیا من تو رو دارم
تو این دنیا من تو‌ رو دارم
بهت خیلی خیلی بدهکارم
بذار عالم همه بدونن من دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم

 

 

متن نوحه تو این دنیا من تو رو دارم

تو این دنیا من تو رو دارم
تو این دنیا من تو‌ رو دارم
بهت خیلی خیلی بدهکارم
بذار عالم همه بدونن من دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم
کمم اما عاشقت هستم کمم اما عاشقت هستم
بهت خیلی خیلی وابستم به غیر از تو من کی رو دارم
دوست دارم

دوست دارم دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم
منم عبد و هستی تو شاه من تویی آقا تنها پناه من
تویی عشقم جانم تویی یارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم
دوست دارم دوست دارم دوست دارم دوست دارم

منم عبد و هستی تو شاه من تویی آقا تنها پناه من تویی عشقم جانم تویی یارم دوست دارم

نظرات (۰)

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين