دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۱۸ ب.ظ

دانلود نوحه مادر ملا باسم کربلایی

دانلود صوتی نوحه مادر الحاج ملا باسم کربلایی به زبان های فارسی و عربی

مداحی عربی فارسی مادر از باسم کربلایی

 

دانلود صوت نوحه مادر از حاج ملا باسم کربلایی

لینک دانلود

 

متن نوحه

مادر دارم از حالت خبر

قلب خونی پشت در

مادر گشته ای تو بی پسر

مادر مادر

مادر این حرف جدایی باورم نیست

سایه مهر تو فردا بر سرم نیست

دیدهام خوابی که پیشم مادرم نیست

روشنایی بی تو در چشم ترم نیست

مادر زیر باران محن

مادر شعله زد بر قلب من

مادر بقچه پر از کفن

مادر مادر

---

مادر دارم از حالت خبر

قلب خونی پشت در

مادر گشته ای تو بی پسر

مادر مادر

---

حضرت زهرا چنین گفته به زینب

جانم از غمهای تو رسیده بر لب

میشوی بی من در این معذب

از غریبی تو جانم گشته پر تب

زینب دارم از حالت خبر

زینب شهر کوفه آن سحر

زینب بنگری قتل پدر

مادر مادر

---

مادر دارم از حالت خبر

قلب خونی پشت در

مادر گشته ای تو بی پسر

مادر مادر

---

مادر - الحاج باسم الکربلائی
کلمات الشاعر / شاکر محمود الکربلائی
و السید عبدالخالق المحنه
حسینیة أبی الأئمة أمیر المؤمنین - مشهد
مونتاج | محمد البلوشی

 

نظرات (۱۱)

  • عباس ولی

    بسیارعالی

  • سید رحیم وفائی

    😢😢😢

    ❤❤ 💘

     بابی انت و امی و نفسی یا زهرا س

  • جعفر اکبرنژاد

    بسیار عالی احسنت

  • محمد قربانی

    بسیاااااز زیبا .التماس دعا

  • صادق

    بسیاررررر عالی.

  • زینب

    امروز چهل روزه خواهرم زهرایم را از دست دادم،تنها نشستم وبااین نوحه بیادش اشک میریزم روح شاد

  • رضا

    بسیاربسیاربسیار عالی

    یازهرا سلام الله علیها

  • مرتضی
    بسیار عالی
  • محمود رضا اکبرنژاد

    بسیار عالی تشکر

  • علی

    شیر مادرتون حلالتون وصلوات برمحمدوآل محمد

  • علی سلطان

    بسیار زیبا دستتون درد نکنه اجرتون با حضرت زهرا

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين