يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۲۰ ب.ظ

مداحی شور طوفانی کربلایی امیر برومند گلچین صوتی

گلچین مداحی شور طوفانی و حماسی شورانگیز با صدای کربلایی امیر برومند

 

دانلود شور حماسی و طوفانی امیرالمومنین امیر برومند - علی سلطانه علی لالایی هر شب یتیمانه

دانلود

به احادیث و روایات رجوع کردم زیر و رو کردم

کلی از روایت و حدیث نابو

بچشم یه قطره فضل بو ترابو

تا بفهمم چیه معیار حسابو

بشمرم جرئه فضائل جنابو

وقتی دیدم رد کرده آفتابو

اگه اجازه بدی اربعین بیام آقا - کربلایی امیر برومند

دانلود

اگه اجازه بدی اربعین بیام آقا

از نجف تا خود کرب و بلا برات می بارم

راهی کن منو آقا رو سیاه و داغونم

آبرومو باز بیا و بخر آبرو ندارم

منتظر میشینم باز کنار جاده

شیرین زیارت با پای پیاده

 

دستامو گره زدم به پرچم - کربلایی امیر برومند

دانلود

دستامو گره زدم به پرچم

خالی نشده جات توی قلبم

این روزا که مرگ و میر زیاده

منو زنده نگه دار تا محرم

اوج کماله آخره حاله

محرمت برای من تحویل ساله

روزی نوکر اشک زلاله

شور طوفانی تو شمشیر نمیخای فقط یک نگاه کن - کربلایی امیر برومند

دانلود

قله ی غیرت تویی اوج تجلی احساس
جلوه ی حیدر توی معرکه حضرت عباس

هر کس اومد روبروی قمر
افتاده زمین بدون سر
تو چشماش نمیشه نگاه کرد
وقتی که غضب کنه قمر

تو شمشیر نمیخای فقط یک نگاه کن
یه طوفان به پا کن حریفت میفته از پا

شور طوفانی همه عالم بودند فقط محب علی - کربلایی امیر برومند

دانلود

همه عالم بودند فقط محب علی

علی حق مرز بین کفر و ایمانه

علی قرآنه خواجه بوذر و تماره و سلمانه

علی سلطانه علی لالایی هر شب یتیمانه

شاه خوبانه ذره ای از خاک پاش ملک سلیمانه

مرد مردانه

شور طوفانی چه فرمانده ی بی باکی عجب شیر خطرناکی - کربلایی امیر برومند

دانلود

سلطان ملک اقتدار یاحیدر یاحیدر

صاحب تیغ ذوالفقار یاحیدر یاحیدر

غران تو میدون وقتی پا میذاری

دشمنت میگه الفرار یاحیدر یاحیدر

چه فرمانده ی بی باکی

عجب شیر خطرناکی

رجز میخونی تو میدون

به ولله که کولاکی

مداحی طرفدار علی پاشو مادری کن برای دل زینب - کربلایی امیر برومند

دانلود

طرفدار علی پاشو مادری کن برای دل زینب

گرفتاره علی ، صدا ناله ی تو منو می کشه هر شب

پاشو یار علی

.

موی زینب دو سه ماهه که شونه نخورده عزیزم

پاشو خانم تا که دنیا رو روی قدمات بریزم

آشوبم تو آرومم باش دوریت چی سر دنیام میاره - کربلایی امیر برومند

دانلود

آشوبم تو آرومم باش

دوریت چی سر دنیام میاره

روضه های خونگی رو

خدا واسه ما نگاه داره

باید سر کرد با تلخی ها

هر کی شیرینی وصلو می خواد

انشاالله بعد یک سال

هوا هوای کربلا هوای بین الحرمین - کربلایی امیر برومند و حاج حسین سیب سرخی

دانلود

هوا هوای کربلا،هوای بین الحرمین

هوای شور و مستی و،هوای گریه بر حسین

دلم دوباره پر زده،شبیهه این کبوترا

حس میکنم پر میکشم ،تو آسمون کربلا

از تو ممنونم، نکردی جوابم با حال خرابم،تو جمع گداها

تو کردی حسابم سالار زینب امیری حسینم ونعم الامیرم

شور طوفانی من پهلوان عالمم من تیغ رویارو زنم کربلایی امیر برومند

دانلود

ای کاروان! ای کاروان! من دزد شبرو نیستم

من پهلوان عالمم من تیغ رویارو زنم

بر قدسیان آسمان من هر شبی یاهو زنم

گر صوفی از لا دم زند من دم ز الاهو زنم

شور طوفانی قتال العرب علی عین الله ناظره کربلایی امیر برومند

دانلود

قَتّالُ العَرَب علی عِینُ اللهِ ناظِرِه

عزرائیل همیشه پیش پای تو حاظره

کَرّاری و دشمنت هم این رو گواهه که

توو میدون نرفتی حتی یکدفعه با زره

هی سر میزنی مِیمَنه تا مِیسَر

مَرحَبَم خودش نفهمید که

از رو پیکرش زدی کِی سر

شور طوفانی جان جانانی شاه شاهانی کربلایی امیر برومند

دانلود

ای دل و دلدار حسین سید و سالار حسین

نبض دلم میزنه هرمرتبه هربار حیسن

عشق علمدار حسین

سلام من بر تو ای عزیز زهرا مولا اباعبدالله

جان جانانی شاه شاهانی

رفیق من سربازه توی دلش آشوبه - کربلایی امیر برومند و کربلایی محسن عراقی

دانلود

رفیق من سربازه توی دلش آشوبه

برای دیدن حرم چقده پا میکوبه

رویامه حرم دنیامه حرم

خواب روزامم شبهامه حرم

ضربان قلبم میزنه باتو هردم

عشق تو کاشف هر غم

نظرات (۱)

  • یزدان

    سلام ممنونم خیلی بدردم خوردن حالم رو شما با این مدایح دگرگون کردید و به ضریح شیش گوشه روانه کردید ممنونممممممممممم

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين