دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۵۷ ب.ظ

گلچین مداحی سید جواد ذاکر محرم 81 و 82

دانلود فول آلبوم مداحی سید جواد ذاکر محرم 81 و 82

گلچین بهترین نوحه و مداحی‌های سید جواد ذاکر در محرم سال‌های 81 و 82 با پخش آنلاین

 

سید جواد ذاکر مداحی گوش بکنید داره میاد یه صدایی از مدینه

گوش بکنید داره میاد، یه صدایی از مدینه

چشماتونو باز بکنید، شاید که چیزی ببینه

صدا می‌گه امت من، پیغمبر شما منم

مهدی من تو غربته، از همه‌تون گله دارم

چرا دل عزیزمو، خون می‌کنید مسلمونا

لینک دانلود

سید جواد ذاکر مداحی اگه دیوونه ندیده ای به ما میگن دیونه

اگه دیوونه ندیده ای به ما میگن دیوونه

اگه دیوونه شنیده ای به ما میگن دیوونه

منم یه روز عاقل بودم عشق تو مجنونم کرد

ز شهر عقل و عاقلا یک باره بیرونم کرد

به جرم عشق و عاشقی به میگن دیوونه

 

لینک دانلود

 

سید جواد ذاکر مداحی فخرم اینه تو دنیا که دلم با رقیه است

فخرم اینه تو دنیا که دلم با رقیه است

سبب خلقت من گفتن یا رقیه است

انا کلب رقیه انا کلب رقیه

لینک دانلود

سید جواد ذاکر مداحی اگر ساقی حسین است

اگر ساقی حسین است من می نخورده مستم

خبر از خود ندارم که بودم یا چه هستم

تو چه در پیمانه کردی که مرا دیوانه ی دیوانه کردی

لینک دانلود

دانلود مداحی سید جواد ذاکر مناجات با امام زمان (عج)

لینک دانلود

دانلود مداحی سید جواد ذاکر امشب الهی دلم در حرم زینب است

محرم 81 سید جواد ذاکر شعرخوانی

لینک دانلود

سید جواد ذاکر مداحی هر کسی خواهد ببیند فاطمه

محرم 81 سید جواد ذاکر روضه خوانی

لینک دانلود

مداحی هر چه بادا باد امشب من به می لب میزنم سید جواد ذاکر

هر چه بادا باد امشب من به می لب میزنم

دم ز نام نامی زیبای زینب میزنم

لینک دانلود

روضه خوانی سید جواد ذاکر بیت الاحزان مرا امشب صفا دادی پدر

روضه سوزناک سید جواد ذاکر برای حضرت رقیه (س)

لینک دانلود

روضه خوانی سید جواد ذاکر برای حضرت رقیه (س) ای بابا منه گولدی یزیدن قیزه

روضه ترکی سید جواد ذاکر برای حضرت رقیه (س)

لینک دانلود

مداحی این حسین کیست خدایا که خدایی می کند سید جواد ذاکر

این حسین کیست خدایا که خدایی می کند

غم عشقش همه را کرب و بلایی میکند

او خدا نیست ولی کار خدایی میکند

از همه دل می ستاند دلربایی میکند

لینک دانلود

مداحی شور منم یه روز عاقل بودم سید جواد ذاکر

منم یه روز عاقل بودم عشق تو مجنونم کرد

ز شهر عقل و عاقلا یکباره بیرونم کرد

لینک دانلود

مداحی هستم من از عشقت ز هر دیوانه‌ای دیوانه تر سید جواد ذاکر

هستم من از عشقت ز هر دیوانه‌ای دیوانه تر

زیرا تو در حسنی ز هر دردانه ای دردانه تر

دیوانگی بود ما را بود نسبت به عقل این و آن

مائیم در گیتی ز هر فرزانه ای فرزانه تر

لینک دانلود

مداحی ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست سید جواد ذاکر

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست

منزل آن مه عاشق کش و عیار کجاست

کعبه تار است و ره وادی ایمن در پیش

آتش طور کجا موعد دیدار کجا

لینک دانلود

مداحی من حسینم که جهان در خور فرمان من است سید جواد ذاکر

من حسینم که جهان در خور فرمان من است

ابر و باد و مه و آتش که به فرمان من است

جد من احمد مختار قریشی نسب است

حیدرم حیدر کرار امیر عرب است

مادرم فاطمه خود خلقتتان را سبب است

لینک دانلود

مناجات خوانی سید جواد ذاکر

گاه گاهی به نگاهی دل ما را دریاب

جان به لب آمده از درد خدا را دریاب

لینک دانلود

سید جواد ذاکر مداحی واویلا آه و واویلا زمین کربلا

واویلا آه و واویلا زمین نینوا

واویلا آه و واویلا زمین کربلا

واویلا آه و واویلا زمین خیمه گاه

لینک دانلود

سید جواد ذاکر مداحی شور مست بیرون از مدارم

مست بیرون از مدارم مست بیرون از مدار

تا که جانبازم به ناز چشم مستت یا حسین

یک نگاهی کن تا که گردم مست مستت یا حسین

یا حبیبی کاسه ای از هر دو دستت یا حسین

ای دو عالم جلوه ای از ناز شستت یا حسین

لینک دانلود

سید جواد ذاکر مداحی شور مکن ای صبح طلوع

مکن ای صبح طلوع

 

لینک دانلود

سید جواد ذاکر مداحی گفتم چرا کلام تو دلنشین و دلرباست

مکن ای صبح طلوع

 

لینک دانلود

مداحی ایهالناس ایهالناس شده ام مجنون عباس سید جواد ذاکر

ایهالناس ایهالناس شده ام مجنون عباس

به خدا دل برده از من قامت موزون عباس

منو سرگردان کرده گردش چشمون عباس

لینک دانلود

مداحی پرچمی بر قله عالم زدن سید جواد ذاکر

پرچمی بر قله عالم زدند

زینبیون پادشاه عالمند

عقیله العرب عقیله العرب

لینک دانلود

سید جواد ذاکر دانلود صوتی مداحی یه عمر به عشق تو بیقرار و اسیرم

یه عمر به عشق تو بی قرار و اسیرم

نوکرت هستم حسین تویی شاه و امیرم

عشق تو از کودکی مولا در سرشت من

لینک دانلود

سید جواد ذاکر دانلود مداحی ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه

لینک دانلود

روضه حضرت رقیه (س) سید جواد ذاکر منم که مدرسه عشق کرده ام تأسیس

 منم که مدرسه عشق کرده ام تأسیس

سه ساله ام به چهل سالگان کنم تدریس

امیر قافله عشق گر چه بیمار است

عقیله العربم من عقیله العرب اینجا ولی علمدار است

لینک دانلود

مداحی ای سلیمان از چه مینازی به ناز و حشمتت سید جواد ذاکر

ای سلیمان از چه مینازی به جاه و حشمتت

صد هزاری چون سلیمان ریزه خوار زینب است

لینک دانلود

مداحی محبت در رگ و در پوست داریم سید جواد ذاکر

محبت در رگ و در پوست داریم

حسینابن علی را دوست داریم

قیامت جز حسین غوغا ندارد

شفاعت بی حسین معنا ندارد

اگر آید هزاران یوسف از راه

حسین بن علی همتا ندارد

سرش در روز محشر بی کلاه است

کسی که چون حسین مولا ندارد

لینک دانلود

سید ذاکر مداحی شور عباسم و نام آورم

عباسم و نام آورم شیر دلیر حیدرم

تا سر گذارم در رکاب دشمن نماید اضطراب

لینک دانلود

سید جواد ذاکر مداحی ای حسین ای سینه چاک تیر عشق

ای حسین ای سینه چاک تیر عشق

ای همه هستی تو تفسیر عسق

ای مِیِ قالوا بلا را جرعه نوش

ای به بزم عشق و تیر می فروش

ای ز پیمانه تو پر پیمانه ها

لینک دانلود

مداحی دل کجا دارد به جز میخانه عشق حسین سید جواد ذاکر

دل کجا دارد به جز میخانه عشق حسین

عاشقی کن تا شوی دیوانه عشق حسین

ساقی از خمخانه عشق حسینم می بده

مست عشقم باده سرشار و پیاپی بده

تا شبی در جمع سر مستان وی مستی کنم

فخر بر عالم فروشم ناز بر هستی کنم

لینک دانلود

مداحی شد محرم تا در غم جانان غمخانه شوی سید جواد ذاکر

سیدجواد ذاکر محرم 81

شد محرم تا در غم جانان غمخانه غمخانه غمخانه شوی

از شراب غم وز می ماتم دیوانه دیوانه دیوانه شوی

یا اهل العالم قتل الحسین بکربلا عطشانا

لینک دانلود

مداحی شور طوفانی از فضل رب العالمین روح القدس گفت این چنین سید جواد ذاکر

شور طوفانی سیدجواد ذاکر محرم 81

از فضل رب العالمین روح القدس گفت این چنین

بنوشته بر عرش برین حیدر امیرالمؤمنین

لینک دانلود

مداحی بیا بیا ای چاووش بخوان به آهنگ غم سید جواد ذاکر

بیا بیا ای چاووش بخوان به آهنگ غم

سر در هر خونه نوشته با رنگ غم

باز این چه شورش است که در خلق عالم است

باز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم است

بیا کنیم سقایی به یاد مشک عباس

ز علقمه می آید خروش اشک عباس

لینک دانلود

مداحی قیامت بی حسین غوغا ندارد سید جواد ذاکر

قیامت بی حسین غوغا ندارد

شفاعت جز حسین معنا ندارد

اگر آید هزاران یوسف از راه

حسین بن علی همتا ندارد

لینک دانلود

روضه خوانی سیدجواد ذاکر محرم 81

لینک دانلود

روضه حربن یزید ریاحی از سید جواد ذاکر

روز عاشورا چو حر نامدار

دید شد شور قیامت آشکار

لینک دانلود

سید ذاکر مداحی شور من عباسم اشجع ناسم

من عباسم اشجع ناسم قاضی حاجاتم روح مناجاتم

شهد عباداتم تشنه‌ی قرآنم به خدا معنی آیاتم

لینک دانلود

مداحی باز این دلم هوای میخانه کرده ساقی سید ذاکر

باز این دلم هوای میخانه کرده ساقی

یا ضامن آهو مدد یا ضامن آهو مدد

لینک دانلود

مداحی شور یا اباعبدالله الحسین سید ذاکر

لینک دانلود

مداحی ای دل بگیر دامن سلطان اولیاء سید جواد ذاکر

ای دل بگیر دامن سلطان اولیاء

یعنی حسین بن علی شاه کربلا

 

لینک دانلود

شعرخوانی سوزناک سید جواد محرم 81 چه کرده ای که جهان در تب تو می سوزد

لینک دانلود

روضه سوزناک سید جواد محرم 81 قلب زهرا و پیمبر شاد باد

لینک دانلود

مداحی شور سید جواد محرم 81 ارباب من حسین حسین

لینک دانلود

سید جواد محرم مداحی شور بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود

بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود

مسیح اگر شفا دهد بی تو شفا نمیشود

لینک دانلود

 

نظرات (۱۱)

  • رویاشکری

    سلامتی همیشه وصله ی تنتان سلام بخاطر عقیده ام و ملاکم در ره دنیا اری مداحی ذکر مصبیتهای ایمه معصوم بسی ثواب دارد و دل پردردشان تسکین شود از دیده ی بندی حقیر در به اصطلاح جمله سازیها فکر میکنم که نوای اعتراض کلمات میاید اری اشکال این اینجاست مداحی را دوست دارم ذکر مصایب ایمه ثواب دارد پس قطعا مداحان هم دلسوزند و انسانها را به این منش سوق میدهند اما تمیز دادن بین مداح با مداحان دیگر اجازه میخواهم عرض کنم شکل ان اسد ذاکر عزیز دل همه ی عشق بازان عاشق بر حسین امام مظلوم محب خاص الاه چندین مورد تیک خورده دارم میبینم که به تایید حقیقت ودرستی در امده و یکی از ان خصایص خاص گذراندن دوره ی طلبگی ایشان بوده طبیعا چه قدر شکل زیباتری به مداحی میدهد دوم اینکه همین درجه به متن مداحی جان میدهد و یک چیزی میافریند که گیراتر و ان متن سوزناک تعزیه را با شکوه خاصی ابراز میدارد

     که نتیجه اش کاملا روشن است و سوم اینکه مداحی که عاشق واقعیست و تلپادیه این مسیر اتصال را خوب گرفتند واهان خوب متوجه شدید شکل زیبا و دلنشین ریتم ونظم و دیسیپیلین به متن نوحه میدهد در ادامه دیگه این نظرها نیست که نوبت و مرحله بدهد اینجا منو شما نیستیم که دسته بندی کنیم قسمت بندی کنیم چون نیازی نیست من تا ۳ دلیل با منطقش ودلیلش عرض کردم استادان عزیزم ۴و ۵ و.‌..خودشان که اسمانیست خود بخود در صفند پس چهارم بر همین مبنا گریه های پرجوشو خروشش میاید پشت بندش پنجما از حال خود بیخود شدن ششما به فرمایش عزیزو بزرگوارم رضی الاه اسد ذاکر ره که فرمود عشق ارباب اقا حسین حتی به مرز دیوانگی هم ره برده پس مرحله اخر هفتما دیوانگیست با توجه به این فرقها وخاصها خصایص نامیده میشود حالا بنده حقیر خرد به خدمت بزرگوارانم با تمیز دادن و تشخیص دریافتم بین اسدذاکر ره و دیگر مداحان خوب و متدینمان این ۷ خصیصه از این مراحل را که کاملا واضح و اشکاره فقط در در درون وبطنش که در اعمال ان به وضوح میبینیم دیده میشود بنده اینجا  در جایگاه درد و دل و اضحار نظر واجب و به جسارتا بجا دیدم که اضحار کنم که ذاکرمان چقدر متفاوت در عین خاص بودنشان الان با تدبیر نگاه واضحی که بی طرفانه در ادای فریضه ی وجدان اگر جای ان باشد که انسان با انسان چقدر جز مشخصه های ظاهری بخواهیم مشخصات درونی وذاتی افراد بنگریم میبینیم حتی دوقلوها هم با هم فرقهایی دارند چه رسد در اصناف ومشاغل ودیگر چیزها،از اینکه فرصتی دیدم الطاف با سخاتتونو در این اظهار نامه ام دیدم جای بسی ناتمام کمال تشکر ویژه را دارم که مهربانیدو خدایی نور  را در ظاهر شخصیتتان نمایان شده است به وضوح از انرژی مثبتی که در ابتدا گرفتم جای بسی اکرام و احترام و تشکر دارم کلمه یا جمله ای جزعی و کلی جاییش مورد پسند نشدو جای انتقاد بود به ان احترام میگذارم ومیخواهم به جرات عرض کنم که این نظر شخصیه من که حق هر کس میتونه باشه و یه جورایی برمیگرده به حریم اخلاقی ورفتاری هر شخصی بنده در قیاس به قطره ای که تا بزمین رسد تبخیر میشوم میمانم و اسد ذاکر به اقیانوسی که ابستن علم ومعرفت بود به جرات میگم من اگر نظری درمورد ایشان دادم نظرم بوده چیزی که به کلام احترامی که به ایشان قائلم از منه نادان پذیرا باشید با ارادتو احترام به روح پاک ایشان روحش شاد و با کمال سپاس از شما زحمتکشان فهیمو شایسته حق نگه دارتان سلامو صلوات توشه ی راهتان

     

  • ولی یوسفی

    بسیار سپاسگزارم از شما بخاطر این مداحی های ناب از مرحوم سید جواد ذاکر

  • Masoud

    انشالله روحت همیشه شاد ‌و در ارامش مرحوم سید ذاکر. و بسیار ممنون  از مداحی بسیار خوب از روح مرحوم بزرگ مرد سید جواد ذاکر

  • Bahar

    نباشد همتایت سید جان مظلومم ❤️❤️❤️

  • علیرضارهدار

    سلام.سیدجوادبی نظیرهس چون ازته دلش مداحی میکردودرین مداح هیچ شک وشبهه ای نیست.خوشابحالت بااربابت حسین عشق وردی ورفتی پیشش .هیجکی همتای تونیس ای بلبل شوریده حال حسین دست مارم بگیرمنم مداحی میکردم سبکهای تورومیخوندم.ولی الان گلودردم سیدجان .واسطه شوتاحسین گلویم راشفادهد.دوسدارم تازنده ام ازحسین بخونم خوشابحالت عاشق مداحی های توام.گرچه بعضیابهت ظلم کردنوولی توباارباب خلوت میکردی خوشابحالت به ماهم یادبده سیدجان 

  • مصطفی

    تنها کسی که برای پول نخوند و فقط به عشق امام حسین علیه السلام خوند سید جواد ذاکر بود انشالله سر سفره ابا عبدالله مهمون حضرت باشه

  • حامد70

    باسلام خیلی ممنونم بابت قراردادن همه مداحی از بی ریاترین مداح دنیا که ازخدامیخوام روحش شاد واون همه امام حسین رو صدازد ارباب خودش جوابش روبده واز دوستان میخوام شادی روحش صلوات بفرستید ممنونم

  • sarab

    بااولیا محشور باشی. درود برشما

  • مهسا

    مانندت هیچگاه کسی نخواهد آمد

  • حبیبه

    روح مرحوم سید محمد جواد ذاکر طباطبایی در آرامش و قرین رحمت الهی که از کربلای حسین علیه السلام بهشت زیبایی رو در ذهن من ترسیم کرد تا نفسم هست بگویم حسین حسین  من خودم مجنون حسینم مدیون ابالفضل ولی با نوای عاشقانه ی این مداح اهل بیت عشقم به این بزرگواران صد چندان شده 

     

  • احمدرضا

    سیدجوادذاکرراعجیب وقریب دوست داشتم ودارم وهرروز بیشتروبیشترمیشه....وقتی عکسشو می بینم یاصداشو می شنوم احساس عجیبی پیدامی کنم انگار درآسمان کهکشان درحال پروازم درصورتیکه هنوزبه مسجدوهئت نرفته وعزاو عزاداری نکردم وقبول ندارم..چه سریست بین منو ذاکر.. شایدبین خیلی هاباذاکر...خدابیامرزدش..کاش درآن دنیاببینمش

فرم ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
آخرين عناوين